עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

תקציב 2020 אושר רק בשבוע שעבר. באופוזיציה דרשו לקבל לוחות זמנים להכנת תקציב 2021 ונדחו

יו"ר ועדת הכספים החדשה, תהילה מימון, אמרה בישיבת המועצה אתמול שכבר התחילו לעבוד על התקציב החדש ושאם הדבר יתאפשר יוצגו לוחות הזמנים בישיבת המועצה הבאה

פורסם בתאריך: 11.6.20 08:38

מועצת עיריית כפר סבא דחתה בישיבתה אתמול הצעה של חברת מועצת העיר ד"ר אסנת ספורטה בשם סיעות האופוזיציה לפיה עיריית כפר סבא תציג בישיבה הבאה את לוח הזמנים להכנת תקציב לשנת 2021. כזכור, עיריית כפר סבא לא הביאה השנה את התקציב לאישור בזמן, זאת לטענת ראש העירייה רפי סער בשל עיכוב שנגרם בשל משבר הקורונה בגינו מועצת העיר וועדות העירייה לא יכלו להתכנס, וזה אושר רק בישיבת מועצה מיוחדת שנערכה בשבוע שעבר. כעת נשאר זמן קצר יחסית להכנת התקציב לשנה הבאה כדי שיובא לאישור בתום השנה הנוכחית.

ההצעה של ספורטה עלתה לאחר שיו"ר ועדת הכספים החדשה, חברת מועצת העיר תהילה מימון, אמרה כי התחילו לדון בנושא לוח הזמנים של הכנת התקציב, כולל דיון אחד בזום עם מנכ"ל העירייה איתי צחר והגזבר שגיא רוכל, וכי אם יתאפשר זה יובא בישיבה הבאה. "אנחנו מודעים לעניין ומתכוונים להגיש תקציב בזמן כדי שיתאפשר זמן לדיונים", אמרה.

בתחילת הדיון שהיה אמור להתקיים בעניין "עיכוב בהעברת התקציב העירוני לשנת 2020", אך התייתר לאור העובדה שהתקציב אושר בשבוע שעבר, אמר יו"ר האופוזיציה יוסי סדבון: "צריך לזכור שההצעה או הבקשה נמסרה בפברואר, גם זה איחור. אנחנו אמורים לקבל טיוטה באוקטובר. לצערי, עברה חצי שנה עד שהתקציב אושר. כעת מתייתר הדיון בבקשה, אבל ישנן שאלות קשות באשר לעיכוב ומה עושים כדי שבעוד ארבעה חודשים יהיה תקציב של 2021 שנוכל לאשר עד סוף השנה כפי שמקובל ואמור להיות על פי חוק".

ראש העיר רפי סער ענה: "אני מעריך שבשנה הקרובה התקציב יוגש בצורה תקינה".

ד"ר ספורטה התעקשה לשאול "מתי מתחילים לעבוד על התקציב הבא?", ונאמר לה ש"כבר התחילו". ספורטה הסבירה כי באופוזיציה רוצים להתכונן לקראת התקציב והציעה להעלות הצעת החלטה לפיה "עיריית כפר סבא תגבש לוח גאנט (תרשים המשמש לתיאור פעילויות עם הקשרים ביניהן תוך ציון הזמן של כל פעילות ופעילות, א"א) לישיבות בנוגע לתקציב שהאחרונה בהם תתוכנן לישיבת מועצה של אוקטובר".

אסנת ספורטה. צילום אביבית איזקסון

אסנת ספורטה. צילום אביבית איזקסון

עוד אמרה: "אופוזיציה לא מנהלת עיר ולא מקבלת החלטות. תפקידה להיות כלב השמירה של הקואליציה. אני רוצה לוודא שאני עושה את תפקידי. אני מבקשת ממך להציג לוח זמנים מתוכנן לדיונים בתקציב".

מימון אמרה: "נציג זאת בישיבה הבאה, אני לא חושבת שצריך הצעת החלטה. זו דרך חדשה. תתנו אמון או שנעלה הצעות לסדר בכל הזדמנות אפשרית".

תהילה מימון. צילום דניאלה קונטיני

תהילה מימון. צילום דניאלה קונטיני


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר