עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

מסתמן: הארנונה בכפר סבא תתייקר ב-1.1 אחוז. בשורה למספרות ולחד-הוריים

ועדת הכספים אישרה להעלות את הארנונה בשיעור ההעלאה האוטומטי של משרד הפנים. ההחלטה טעונה את אישור מועצת העיר. העירייה: "בשורה לתושבות ולתושבים"

פורסם בתאריך: 15.6.20 14:23

ועדת הכספים של עיריית כפר סבא אישרה בישיבתה אתמול להעלות בשנה הבאה את הארנונה לעסקים ולמגורים ב-1.1 אחוז, שיעור ההעלאה האוטומטי שקבע משרד הפנים. ההחלטה טעונה את אישור מועצת העיר.

בעירייה אמרו כי ההעלאה היא "בשורה לתושבות ולתושבים", שכן הארנונה לא התייקרה מעבר להעלאה האוטומטית של משרד הפנים. נציין שהעירייה יכולה להגיש בקשה למשרד הפנים שלא להעלות את הארנונה, כפי שמתכוון לעשות ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, שהודיע בחודש שעבר שהארנונה בעיר לא תעלה, גם לא בשיעור ההעלאה האוטומטי של משרד הפנים. בהרצליה אישרה ועדת הכספים את ההעלאה האוטומטית בארנונה ומחר מתוכננת להתקיים הפגנת תושבים בפתח ישיבת המועצה שאמורה לאשר את ההחלטה.

בהודעת עיריית כפר סבא נמסר עוד כי הוחלט גם שהעירייה תגיש בקשה נוספת למשרד הפנים, להפחתה שנייה בתעריף הארנונה למספרות ומכוני יופי, שנכנסו לסיווג מיוחד בצו הארנונה האחרון. בנוסף, מסרה העירייה שאושר עדכון למדיניות ההנחות למשפחות שבראשן הורה עצמאי, לפיהן כל אחד מההורים יהיה זכאי להנחה בשיעור של 20 אחוז בתשלומי הארנונה. כמו כן, כולל צו הארנונה החדש, לפי ההודעה, הקלות למשרדים וחברות גדלות כדי לעודד את כניסתם של עסקים חדשים לעיר.

בהודעת העירייה צוטט ראש העירייה רפי סער: "אנו עומדים עדיין במרכזה של תקופה לא פשוטה ומאתגרת, של משבר כלכלי אולי מהחמורים שידעה מדינת ישראל עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ. משבר זה חייב גם אותנו בכפר סבא להתנהלות שונה ולצמצום, אך למרות זאת החלטנו שלא להעלות את שיעור הארנונה לתושבים ולפעול למען הפחתה נוספת בתעריף הארנונה למספרות ומכוני יופי, כחלק מהמדיניות העירונית לעידוד העסקים הקטנים. ניצבים בפנינו אתגרים רבים ומשמעותיים, ונמשיך לפעול בנחישות למען כלל תושבות ותושבי כפר סבא ורווחתם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דון קישוט

    בזיון של עיריה נוהגת כמו כולם,למה לא שתשמש דוגמא תפחית את הארנונה ב 1,5%?
    למה רק כול הזמן לקחת ולקחת ולקחת????

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר