חטיבת אלון. צילום עזרא לוי

תלמיד שכבת ח' בחטיבת אלון בכפר סבא נמצא חיובי לקורונה

התלמיד שחלה לא הגיע לבית הספר מאז ה-9 ביוני השנה. הבוקר נפתחה חקירה אפידמיולוגית ונעשה מיפוי של כל באי בית הספר שבאו במגע קרוב עימו. בסוף הבדיקה, כל מי שבא במגע יקבל הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל

פורסם בתאריך: 18.6.20 14:35

עיריית כפר סבא באמצעות אגף החינוך העירוני הודיעה בדקות אלה בעמוד הפייסבוק שלה כי היום (חמישי) נודע שתלמיד שכבת ח' בחטיבת אלון בעיר נמצא חיובי לנגיף קורונה.

"חשוב לנו שתדעו: התלמיד לא הגיע לבית הספר מאז ה-9 ביוני 2020 וברגעים אלה מתבצעת חקירה אפידמיולוגית על ידי כלל הגורמים המקצועיים ומיפוי של כל באות ובאי בית הספר שבאו במגע קרוב עם התלמיד שחלה", נכתב בהודעה. "לאחר ביצוע המיפוי, יקבלו כל מי שבא במגע עם התלמיד שחלה הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות ומבית הספר באשר לאופן בו עליו להתנהל".

בעירייה הודיעו כי יבצעו חיטוי בבית הספר ומבהירים כי בכל מקרה של חשש רפואי או הופעת תסמינים, יש לפנות לרופא המשפחה להיוועצות, וכן ניתן לפנות למוקד 5400* של משרד הבריאות.

עוד מבקשים בעירייה כי עד לקבלת הפרטים המלאים של תוצאות החקירה האפידמיולוגית והמיפוי, שהילדים הלומדים בחטיבה לא יגיעו בשלב זה לפעילות חוגים, תנועות נוער או פעילות אחרת. "לגבי מתכונת המשך הלימודים בבית הספר, נעדכנכם בהקדם", נכתב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיקר שהם עולים על האוטובוס צריך לריב איתם לשים מסיכה ו חוכמולוגים שמים אותה מתחת לסנטר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר