רכבת ישראל. צילום דוברות רכבת ישראל

זה רשמי: קו הרכבת מכפר סבא להרצליה יפתח ב-1 ביולי

רכבת ישראל הודיעה היום על החזרת קו הרכבת מכפר סבא, דרך רעננה לתחנת הרצליה. הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 21:00-6:00

פורסם בתאריך: 21.6.20 17:09

רכבת ישראל הודיעה היום על החזרת קו הרכבת מכפר סבא, דרך רעננה לתחנת הרצליה. הקו יחל לפעול החל מיום רביעי, 1 ביולי, בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון (בשעות שיא), בין תחנות כפר סבא נורדאו להרצליה, עם עצירה בתחנות הביניים הוד השרון סוקולוב, רעננה דרום ורעננה מערב.

הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי, בשעות 21:00-6:00. "באמצעות החלפה בתחנת הרצליה, ניתן יהיה להגיע מתחנות אלה אל תל אביב ויעדים נוספים בצפון ובדרום", מסרה הרכבת.

נזכיר שברכבת ישראל אישרו לצומת השרון שפעילות הקו, שהיה אמור להפתח בסוף אוגוסט, תוקדם ליולי אך לא התחייבו על תאריך מדוייק. כפי שדיווחנו בתחילת החודש, הקו צפוי היה להפתח כאמור רק בסוף חודש אוגוסט בשל עבודות חישמול המסילה, כשבמקביל מסילת השרון לכיוון מזרח נותרה גם היא סגורה בשל עבודות תחזוקה, מה שהיה מותיר את תושבי האזור תקועים בלי רכבות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלום ימין כפר סבא

    זה יהיה נפלא עבור כולנו. סוף סוף נוכל להיכנס לרכבת בכפר סבא ולנסוע לצפון בלי להגיע קודם כל לדרום (תל אביב) רעיון שעל פניו הוא קצת מגוחך. הגיע הזמן.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי אפשר יהיה לנסוע מכפר סבא לבני ברק

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם יחזור הקו הקודם מכפר סבא לראש העין

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר