הדר גולדין ז"ל
הדר גולדין ז"ל

שמחה גולדין: "אני לא משתתף בטקס. עד שלא יחזירו את הדר מבחינתי המלחמה לא הסתיימה"

בני משפחת גולדין ומשפחות שכולות נוספות יפגינו היום מחוץ לטקס הממלכתי לחללי מבצע צוק איתן בירושלים. בגלל הקורונה, הטקס יקיים השנה ללא המשפחות השכולות. "זה נורא בעיניי. הרי בחתונה אני יכול להשתתף", אומר האב שמחה גולדין

פורסם בתאריך: 2.7.20 08:25

בני משפחת גולדין מכפר סבא, שבנם סגן הדר גולדין נפל בקרב ברפיח במבצע צוק איתן ב-1 באוגוסט 2014 ומוחזק בידי חמאס, יקיימו היום (חמישי) בשעה 17:00, אירוע מחוץ להיכל הזיכרון בהר הרצל בירושלים בהשתתפות משפחות שכולות של חללי המבצע וחיילים שלחמו יחד עם הדר ועם אורון שאול, שנפל ב-20 ביולי 2014 בקרבות בשג'אעיה ומוחזק גם הוא בידי חמאס.

מטרת האירוע היא להזכיר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולראש הממשלה החלופי והרמטכ"ל בזמן מבצע צוק איתן בני גנץ כי המבצע לא נגמר עד שישיבו את השניים לישראל. האירוע יתקיים במקביל לעצרת הממלכתית למבצע צוק איתן, שמשרד הביטחון החליט לקיים אותה השנה ללא נוכחות קהל, וללא המשפחות השכולות של חללי המבצע.

שמחה גולדין באזכרה לבנו הדר

אביו של הדר, שמחה גולדין, אמר לצומת השרון: "לפני כשנתיים כתבתי מאמר שהופיע ב'ידיעות אחרונות' שמסביר למה אני לא הולך להשתתף בטקס שעושים לציון צוק איתן לפני שמחזירים את הבן שלי. בעקבות זאת התקיימה סוג של הפגנה, בעיקר של אימהות שכולות. לפני שנה, עמדנו מחוץ להיכל משפחת גולדין, הלוחמים שנלחמו לצד הדר, משפחות שכולות ומשפחות מעוטף עזה ולא נכנסנו פנימה. השנה מתברר שעושים את הטקס בלי קהל והמשפחות לא יגיעו בגלל הקורונה. זה נורא בעיניי. הרי אם אני הולך לחתונה אני יכול להיות עם 250 איש. לאירוע הזה משפחות שכולות לא יכולות להגיע ויהיה אולי אבא אחד שיגיד קדיש, וזה פגם בפני עצמו. לכן, אם שולחים אותנו לצפות בטקס בטלוויזיה, את המשפחות שהבנים שלהן נהרגו במלחמה, אז אנחנו נעמוד בחוץ ונפגין. אני אישית ממשיך שלא להשתתף בטקס כי עד שלא יחזירו את הבן שלי מבחינתי המלחמה לא הסתיימה. יצטרפו אלי משפחות נוספות שלא יכולות להיכנס לאירוע. זה טקס רק לאלו שמדברים, לא למשפחות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר