איתן צנעני ורפי סער (צילום ראובן קפונצקי)
איתן צנעני ורפי סער (צילום ראובן קפונצקי)

סגן ראש העירייה איתן צנעני: "הפעלת השאטלים בשבת נעשתה ללא ידיעתי"

גורמים בסיעת תנופה אומרים שיו"ר הסיעה צנעני ידע על הפעלת השאטלים לחופי הרצליה בשבת שעברה, שיזם הסגן השני עילאי הרסגור ממרצ, רק מפרסומים לא רשמיים ומהודעות באתר העירייה

פורסם בתאריך: 9.7.20 18:26

יו"ר סיעת תנופה במועצת עיריית כפר סבא, סגן וממלא מקום ראש העירייה, עו"ד איתן צנעני, אומר לצומת השרון כי יפעל ככל יכולתו למנוע את הפעלת התחבורה הציבורית בשבת. לדבריו, השאטלים בחינם לחוף הים בהרצליה, שהופעלו ביוזמת יו"ר סיעת מרצ במועצה סגן ראש העיר עילאי הרסגור-הנדין לראשונה בשבת האחרונה במסגרת שירות "כפר סבוס", הופעלו ללא ידיעתו.

"הפעלת השטאלים בשבת נעשתה ללא ידיעתי ולא עודכנתי על כך מראש", טוען צנעני, "כשהחלו פרסומים לא רשמיים בעניין בתחילת השבוע, ביררתי ונאמר לי כי לא התקבלה החלטה להפעלת שאטלים בשבת. מיותר לציין כי אני מתנגד לכך וסבור כי העירייה אינה צריכה לממן שאטלים בחינם, לא בשבת ולא ביום חול, קל וחומר שאין מקום להפעלת שטאלים בתקופת הקורונה. אפעל ככל יכולתי למנוע זאת".

גורמים בסיעה אומרים לצומת השרון כי לאחר שהרסגור-הנדין פרסם בעמוד הפייסבוק שלו שהמהלך יוצא לפועל, פנה צנעני לגורמים הרשמיים והביע את התנגדותו. לדבריהם נאמר לו ש"זה לא סגור". צנעני ביקש לדעת מראש, אך לא יודע על כך בסופו של דבר. הוא הבין שהדברים יוצאים לפועל רק בעקבות הפרסומים באתר העירייה בנושא. "בעקבות לחצים שהופעלו עליו, ראש העירייה החליט בסופו של דבר לעשות זאת בלי לתאם עם איתן מראש ובלי לעדכן אותו", אומרים הגורמים. "ההתנהלות הנכונה הייתה לפחות להודיע לו מראש בצורה מסודרת".

עוד נודע לצומת השרון כי ההיענות למיזם השאטלים לים לא הייתה על פי הציפיות וכי בסיעת מרצ מצפים שיותר מתושבי העיר יעשו בו שימוש בשבועות הקרובים.

הרסגור הנדין סירב להגיב לידיעה.

תגובת ראש העירייה רפי סער ועיריית כפר סבא לא התקבלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלמה

    כפר סבא זה לא שטייעטל.
    בכפר סבא אנשים רוצים לחיות.
    רק בבקשה גם שאטלים לא בשעות החמות. תודה.
    מה כואב לך צנעני, מה כואב. בשביל זה אתה נמצא שם לא בשכר, כדי לסגור לנו את החיים? אלוהים מתבייש בך.

  2. אלדר

    די לכפיה דתית חונקת. אף אחד לא מפריע למר צנעני לקיים את השבת כהלכתו שלא יעז להתערב לנו. רבים כיום בימי הקורונה נאלצו לוותר על רכבם והדרך היחידה לראות את הים בשבת היא עם שאטל ולא להיקרע במונית בכסף שאין.
    רד מאיתנו וחייה את חייך בשלווה. אם תעז להתערב לנו נתערב לך בחזרה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר