רועי עוז (רוי-בוי). צילום יח"צ
רועי עוז (רוי-בוי). צילום יח"צ

הסערה וההתנצלות: הכפר סבאי רועי עוז (רוי בוי) הגיב על הסרטון "להאכיל בדואי" שהופץ ברשת

בסרטון שהופץ ברשת שואל כוכב הילדים את ילדיו שיושבים ברכב "מי רוצה להאכיל בדואי?", כשמחוץ לרכב עומדים שני ילדים תושבי הפזורה בנגב, ואז מחלק להם עוגיות. ערוץ ג'וניור הקפיא את צילומי העונה החדשה של הסדרה של עוז, שכתב אמש בפייסבוק: "מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע"

פורסם בתאריך: 12.7.20 14:06

סרטון של כוכב הילדים, תושב השכונה הירוקה בכפר סבא רועי עוז, המוכר בשם הבמה "רוי בוי", מעורר סערה גדולה בכלי התקשורת. בסרטון, שצולם לדברי עוז לפני חמש שנים, שואל עוז את ילדיו שיושבים ברכב "מי רוצה להאכיל בדואי?", כשמחוץ לחלון הרכב עומדים שני ילדים תושבי הפזורה בנגב. עוז חילק לילדים עוגיות והחל לדבר עם הילדים בשפה הערבית.

הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות עורר מהומה. בעקבות הסרטון הוקפאו צילומי העונה הבאה של תוכניתו בערוץ ג'וניור. לכלי התקשורת מסרו בערוץ "ערוץ ג'וניור מצר מאד על הדברים שנאמרו על ידי רוי בוי וסולד מתוכן הדברים. התנהלות מסוג זה אינה מקובלת בשום צורה ואופן על הערוץ שחרט על דגלו את ערך הכבוד ההדדי, הסובלנות והשוויון לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין".

בנוסף, כתב חדשות 13 אלמוג בוקר, פרסם בטוויטר כי ראש המועצה האזורית אל קסום, סלאמה אלאטרש, הגיש תלונה במשטרה נגד עוז בגין החזקת פרסום גזעני. "צריך לומר שהמשטרה הודיעה כבר אתמול שתבחן את הנושא, אבל גורמים במשטרה סבורים שלא תהיה הצדקה לפתוח בחקירה", כתב בוקר.

עוז עצמו כתב אמש (מוצ"ש) בעמוד הפייסבוק שלו "אהובים שלי, בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו. הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירון

    זה בסדר להתנצל ולא חייבים לקבל את ההתנצלות אחרי ההתנהגות המבישה שלך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר