עמית ישי ובנו רותם. צילום גיא גבוביץ'
עמית ישי ובנו רותם. צילום גיא גבוביץ'

מרגש: חבריו של עמית ישי, שאיבד את אשתו נורית בלידת בנם, גייסו עבורו 300 אלף שקלים

נורית ז"ל הלכה לעולמה לאחר הלידה שהסתבכה. חבריו לא עמדו מהצד והצליחו לגייס בתוך כמה ימים את הסכום הגדול. "עכשיו אני מרגיש יותר בטוח, אני יכול לעסוק בילדים ולבנות בחזרה את העתיד שלנו", אומר ישי

פורסם בתאריך: 12.7.20 18:39

חברים של עמית ישי, שאיבד את אשתו נורית בלידת בנם השלישי לפני כארבעה שבועות הצליחו לגייס עבורו, באמצעות אתר מימון ההמונים giveback, יותר מ-300 אלף שקלים שקלים. סכום היעד עמד על 200 אלף שקלים ונותרו עדיין 80 ימים לגיוס.

הסרטון האחרון של נורית ז"ל: עמית ישי, שאיבד את אשתו אחרי שילדה את בנם בראיון מצמרר

"אנחנו חברים מאוד קרובים של עמית", מספרת נילי גולדשטיין, "גדלנו איתו בחו"ל מגיל ארבע בערך. אחרי הטרגדיה הגדולה שאירעה, אני, בעלי, אחותי ועוד כמה חברים חשבנו איך לגייס עבורו כסף. ב-giveback היו הכי שירותיים ונחמדים וחזרו אלינו מאוד מהר. כשהבנו שהוא אמור להעלות לשידור בטלוויזיה ביום למחרת, בתוכנית של פאולה וליאון רוזנברג, הם מיהרו להעלות את הפרויקט וזה ממש עשה את ההבדל. מיד אחרי השידור בשבוע שעבר הגענו לסכום מטורף של כ-80 אלף שקלים. עמית עצמו היה המום בהתחלה הוא חשב שאולי נצליח לגייס קצת כסף ולפני כן הוא בכלל לא היה בטוח שהוא רוצה את זה. הוא חשש לצאת מסכן ולא ידע אם זה בשבילו. בסוף הוא הבין שהוא יצטרך לתפקד כאמא וכאבא בשנה הראשונה, וממילא הוא לא עבד בחצי השנה האחרונה ולכן הוא יצטרך לקבל עזרה. אנחנו המון חברים שעוטפים אותו, יחד עם חברים מהעבר שלו, שכנים ובני משפחה. בגלל הקורונה קשה לקבל עזרה פיזית והוא צמצם כמה שיותר את החשיפה שלו ושל הילדים כי הוא מפחד לחלות. הוא יודע שעכשיו הוא לא יכול להרשות את זה לעצמו, אבל לפחות כלכלית יש משהו שיעזור לו בתקופה הקרובה".

עמית ישי ונורית ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

עמית ישי ואשתו נורית ז"ל לפני הלידה. צילום באדיבות המשפחה

"זה דבר מדהים", אומר ישי לצומת השרון, "זה מאוד מרגש לראות איך אנשים מתגייסים לעזור למישהו שספג אבידה כל כך קשה וטרגדיה גדולה. הערבות ההדדית מדהימה ומחממת את הלב. זה מאוד עוזר בשביל לנסות ולראות עתיד ורוד יותר, עם כמה שהוא נצבע בשחור לפני שלושה שבועות ומשהו. עכשיו אני מרגיש יותר בטוח, אני יכול לעסוק בילדים ולבנות בחזרה את העתיד שלנו. אני נדרש לבנייה מחדש. לחשוב מחדש על כל העתיד. זה משהו שמאוד עוזר".

לעמוד מימון ההמונים עבור עמית ישי הקליקו כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר