מיכאלה שר. צילום רונן אקרמן
מיכאלה שר. צילום רונן אקרמן

כוכבת נולדת: מיכאלה שר מייצגת בכבוד את כפר סבא ב"בית ספר למוסיקה". ראיון

שר, שעולה לכיתה ט' בחטיבת בר-לב, כבשה את ליבם של השופטים בתוכנית עם ביצוע לשיר של בוב דילן. בראיון לצומת השרון היא מספרת איך התחילה לשיר ולנגן ועל התוכניות שלה לקריירה מוזיקלית

פורסם בתאריך: 17.7.20 09:24

כשמיכאלה שר, בת 13 וחצי מכפר סבא, עלתה בשבוע שעבר על בימת תוכנית הטלוויזיה "בית ספר למוסיקה" (קשת 12) כבר היה לה ניסיון קצר אבל מבטיח על הבמות ועל המסכים. היא כבר הופיעה לפני כן בקדם אירוויזיון ג'וניור בשנת 2018 עם שיר של הזמר האהוב עליה, בילי ג'ואל, והיא גם שרה במקהלת בית הספר ומופיעה בטקסים של בית הספר. במוצ"ש שעבר היא כיכבה בתוכנית עם שיר באנגלית – "make you feel my love" של בוב דילן, והצליחה לכבוש את ליבם של השופטים. מחר (מוצ"ש) תוכלו לראות אותה שוב. כשהתוכנית צולמה היא הייתה בת 12 וחצי והמחמאות שהומטרו עליה היו "בוגרת", "שונה", "מיוחדת", ו"בעלת קול עמוק ומחוספס". כמעט שנה עברה מאז ועכשיו גם הציבור הרחב נחשף אליה. "מאז שידור התוכנית אנשים מגיבים מדהים, הם מחמיאים ומפרגנים", היא אומרת בשיחה עם צומת השרון, "אני מקבלת רק תגובות טובות".

הקליקו כאן כדי לצפות באודישן של מיכאלה

שר, שעולה לכיתה ט' בחטיבת בר-לב בכפר סבא, מתגוררת בשכונת קפלן. "בסביבות כיתה ב'-ג' התחלתי ללכת למקהלה ולנגן בפסנתר", היא מספרת, "סבא שלי אמר להורים שלי שאני שרה יפה ומאז לקחנו את זה בידיים והמשכנו עם זה. התחלתי לשיר בקונצרטים, הצטרפתי למקהלת בית הספר ושרתי בטקסים. אנשים אומרים לי שאני שרה יפה, אני מאוד מעריכה את זה, אבל אני לא נותנת לעצמי להתבשם מזה. רק כשנרשמתי לבית הספר למוסיקה והתקבלתי אז חשבתי אז אולי יש משהו שונה בי".

מיוחד?

לא בהכרח. יש המון ששרות יפה ולא התקבלו, אבל זו בהחלט מחמאה גדולה עבורי".

מיכאלה שר. צילום מסך קשת 12

שר מעריצה שרופה של בילי ג'ואל ושומעת גם אלטון ג'ון וביטלס – הרבה רוק קל, וגם פופ. "זה מתחלק לשניים", היא אומרת, "יש מוזיקה שאני אוהבת לשמוע ולשיר ויש אמנים שאני מעריכה את העבודה שלהם ואת מה שהם כותבים. בסוף אני חושבת שהטעם שלי במוזיקה מתבטא בקול שלי ובמה שאני שרה. אבא שלי מוזיקאי, הוא מנגן בפסנתר, וקיבלתי את זה ממנו. אנחנו מנגנים הרבה ביחד, אבא מנגן שיר ואני מצטרפת ושרה וזה כיף. אמא תמיד מעודדת מהצד".

מהפקת התוכנית פנו אליה לאחר שצפו בהופעתה בקדם האירוויזיון לילדים. "הכל התחיל כששקלתי להיכנס ללמוד בקונסרבטוריון העירוני פיתוח קול ופסנתר. נבחנתי שם ובסוף החלטתי לוותר כי זה אילץ אותי לוותר על ריקוד שאני מאוד אוהבת וגם לוותר על המורה הפרטי שלי לפסנתר. אחרי כמה חודשים מישהי שבחנה אותי שם שלחה לנו הודעה שיש מבחנים לקדם אירוויזיון. הבנו שיש מישהו שחושב שאני טובה. באותה תחרות זכה נועם דדון מירוחם, אבל זה היה ניסיון מעולה בשבילי. אחר כך התקשרו מההפקה של בית ספר למוסיקה".

איך היו האודישנים?

"זה היה כיף גדול. ההפקה הייתה מאוד נחמדה וצחקו איתנו כל הזמן. השלב הזה מאוד מרגש. מתוך כל הילדים בארץ בסביבות ה-40 עברו והגיעו לשלב הזה ומאוד התרגשתי שזה קורה לי. רק לעמוד מולם זה לא נורמלי. במשך כל השירה מתי מפחד".

היה נראה שאת ממש קולית ולא מתרגשת בכלל. איך היה לעבוד עם המנטורית שלך, מירי מסיקה?

"היא נתנה כל הזמן עצות איך להשתמש בקול נכון ומאוד התחברה אלינו. עברנו דרך מאוד ארוכה אפילו שזה היה רק כמה חודשים. צילמנו כשהייתי בת 12 וחצי ועכשיו אני כמעט בת 14".

מה הלאה?

"בתקווה לקריירה מוזיקלית. אני עובדת על זה, אני כל הזמן כותבת ומלחינה שירים, וזה חלק מאוד משמעותי עבורי. אני מקווה לעשות עם זה דרך ארוכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר