שער הכניסה לפארק העירוני בכפר סבא ברחוב הר תבור. צילום ביקורת בונה
שער הכניסה לפארק העירוני בכפר סבא ברחוב הר תבור. צילום ביקורת בונה

התושבים המתגוררים בסמוך התלוננו ואחד משערי הפארק העירוני נסגר בסופי שבוע

תחילה נסגר השער לחלוטין אך בעקבות תלונות של תושבים אחרים נפתח רק שער הקרוסלה שלא מאפשר הכנסת ציוד. תושב העיר יעקב אמיר: "אם השער יהיה סגור ביום שישי הבא אני אדאג לפתוח אותו". העירייה: "השער נסגר בשל מפגעים תנועתיים ומקרי אלימות שדווחו לעירייה"

פורסם בתאריך: 22.7.20 08:13

עיריית כפר סבא סגרה את השער של הפארק העירוני מכיוון רחוב הר תבור בימים שישי ושבת, עקב דרישה של תושבים שגרים בסמוך. כך נודע לצומת השרון. התושבים התלוננו על כמויות של מכוניות ואוטובוסים של תושבים, שמגיעים מדי שבת עם ציוד לעשות על האש בפארק ומפריעים את מנוחתם. בתחילה נסגר השער לחלוטין אולם בסוף הסכימו בעירייה לפתוח את שער הקרוסלה, דרכו לא ניתן להעביר ציוד גדול כגון מנגלים, צידניות, שולחנות וכיסאות, ומתאפשר בו מעבר של אדם אחד בכל פעם.

תושב העיר, יעקב אמיר, שמפעיל את עמוד הפייסבוק ביקורת בונה, מספר: "הגעתי ביום שישי האחרון, בשעות הערב, כדי ליהנות עם ילדי בפארק. באנו עם ציוד לפיקניק והשער היה סגור. אנחנו יודעים שהשער הזה תמיד פתוח בימי שישי אבל הפעם הוא היה סגור. התקשרתי למוקד העירוני ואמרו לי שהשער סגור בשל הקורונה. אחר כך חזר אלי מנהל הפארק העירוני מוטי מורי ואמר לי שזה בגלל התושבים שמתגוררים בסמוך. גם סגן ראש העירייה, דני הרוש, אמר שזאת ההחלטה ושלא יעזור כלום. אני אומר לך שאם השער יהיה סגור ביום שישי הבא אני אדאג לפתוח אותו. נאלצתי באותו יום שישי לנסוע לשער אחר".

גם חבר מועצת העיר, פנחס כהנא, פנה בנושא למנכ"ל העירייה, איתי צחר, בתחילת החודש. בפנייתו כתב: "מבקש לדעת מדוע נסגר שער תבור בפארק העירוני בסופי השבוע. באתר העירייה מצוינת רק הסגירה אבל לא את הסיבה לסגירת שער הפארק". עוזר המנכ"ל, בן צ'רטוף, כתב בתגובה כי המענה לשאלה של כהנא יינתן עד 3 באוגוסט. "מדוע צריך להמתין חודש למענה כה פעוט?", תהה כהנא. צ'רטוף השיב: "מדובר בשאלה על עניין עובדתי שנופלת בקטגוריה של שאילתה ישירה לפי סעיף 38 ולכן אני חייב לקבל אותה ככזו. בכל מקרה, המועד האחרון להעברת המענה הוא התאריך הנקוב מטה".

"השער היה סגור לחלוטין בשבתות ועכשיו, בגלל התלונות, הם פתחו רק את הקרוסלה", אומר כהנא לצומת השרון, "האם בכל פעם שכל תושב מבקש שיסגרו את השער כי זה מפריע לו בשבת סוגרים? התושבים שם כנראה לא רוצים את רעש המבלים ואת המנגלים מול הפנים שלהם. אבל לכמה משפחות זה מפריע? אולי שתיים או שלוש, לעומת עשרות מבלים אם לא יותר מדי שבת".

סגן ראש העירייה הרוש אומר לצומת השרון: "זה מפריע בשבת לחלק מהאנשים שגרים בסמוך. יש הצפה של מכוניות, חונים בחניה כפולה, עושים שם פרסות ואוטובוסים פורקים ציוד וחוסמים חניות. זה מציק לאנשים שגרים ליד אז אני לא רואה בזה אסון גדול. מי שצריך שילך מסביב, יש פתרון. אף אחד לא הולך ברגל, זה ממילא ברכב. יש אלטרנטיבה. בכל זאת יש מעבר ומי שרוצה יכול ללכת ברגל. אפשר תמיד לחיות ביחד ויש פתרון למי שרוצה לעשות מנגל".

מעיריית כפר סבא נמסר: "שער הר תבור (השער הרגיל) פתוח בין הימים א'-ה' ונסגר בסופי השבוע בשל מפגעים תנועתיים ומקרי אלימות שדווחו לעירייה. הכניסה למבקרי הפארק העירוני מרחוב הר תבור מתאפשרת בסופי השבוע באמצעות שער הקרוסלה – שער מספר 11".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טומי

    גם אני פניתי לעירייה וקיבלתי תשובה דומה. זה הזוי, זה אומר שבכל הצד המערבי, מכיוון שכונת הפארק, אין כלל כניסה לפארק !!
    אני מגיע לפארק ברגל או עם אופניים, הכניסה הקרובה ביותר היא מרחוב הגליל, וכדי להגיע לאיזור של האופניים, צריך לנסוע עם הילדות כמעט 2 ק"מ

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר