תיעוד גניבת רכב בכפר סבא. צילום באדיבות משטרת ישראל
תיעוד גניבת רכב בכפר סבא. צילום באדיבות משטרת ישראל

צפו בתיעוד: רכב נגנב לאור יום בכפר סבא, החשוד נעצר לאחר מרדף

הנהג ירד מהרכב והשאיר אותו מונע, תושב טירה שעבר במקום נכנס לרכב וברח מהמקום. הוא נעצר אחרי מרדף משטרתי ואחרי שחצה צמתים ברמזור אדום וניגח מכוניות בכביש

פורסם בתאריך: 23.7.20 09:14

מחלקת התביעות של משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד תושב טירה, שנאשם שגנב רכב ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא, לאור יום, לאחר שבעל הרכב יצא ממנו בזמן שהמנוע פועל. לאחר מרדף משטרתי בעקבות הגנב, ואחרי שניגח מכוניות בכביש ומשאית חונה, הוא נעצר על ידי השוטרים.

המקרה אירע ב-16 ביולי כשבמוקד המשטרה התקבל דיווח על גניבת הרכב. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי בעל הרכב חנה בסמוך למאפייה וירד מהרכב למספר דקות כאשר הוא מותיר את הרכב מונע והמפתחות במתג ההתנעה. באותה עת עבר החשוד במקום, נכנס לרכב ונסע מהמקום כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה.

זמן קצר לאחר מכן אותר החשוד כשהוא נוהג בפראות בטייבה. תוך כדי שניידות משטרה רודפות אחריו הוא חצה צומת במהירות, חצה כמה צמתים ברמזור אדום ונסע בניגוד לכיוון התנועה. בהמשך החשוד סטה לנתיב הימני ופגע בשלושה רכבים ובמשאית להם נגרם נזק.

מעצרו של החשוד, בן 54 מטירה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה ואתמול הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה ללא רישיון, נהיגה פוחזת של רכב וחבלה במזיד ברכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הצדיק

    ומה כבן השופט יתן לו ?עונש על תנאי?במקום לתת 13שנים בכלא ללא עירו.
    בתי המשפט מקלים בעונש של זבל אנושי אשר נולד רק לבצע פשע.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר