שכונת עלייה. צילום עזרא לוי
שכונת עלייה. צילום עזרא לוי

בנות 14 משכונת עלייה: "שני צעירים חשודים עקבו אחרינו. אחד מהם כמעט דרס אותנו"

המקרה אירע ביום שישי בלילה. גם ביום שבת אירע מקרה דומה, במקביל לפריצה לבית בשכונה. ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת הדיווח, הגיעו שוטרים למקום וביצעו סריקות לאיתור חשוד. לא אותר חריג"

פורסם בתאריך: 27.7.20 14:15

נערות כבנות 14 משכונת עלייה בכפר סבא טוענות כי בימים שישי ושבת האחרונים עקבו אחריהן, בשני מקרים שונים, צעירים שאינם תושבי השכונה. באחד המקרים, מספרות הנערות, אחד הצעירים החשודים נסע לכיוונן ברכב במהירות גבוהה וכמעט דרס אותן.

המקרה הראשון אירע ביום שישי. "אני וחברה נוספת הגענו ביום שישי לבית של חברה שלישית", מספרת אחת הנערות. "כשחזרנו הביתה, בשעת לילה, זיהינו שני צעירים שהיתה להם חזות ערבית. אחד מהם נכנס לרכב מסוג סקודה לבנה, הניע אותו ופשוט נסע לכיוון שלנו במהירות והיה רגע מלדרוס אותנו. אנחנו רצנו והבחור השני רדף אחרינו ברגל. זה היה מאוד מפחיד, בחיים לא פחדתי ככה ומעולם לא רצתי במהירות כזו. אחרי זה התחבאנו בתוך תעלה וכנראה שהם לא הבחינו בנו והלכו. התקשרתי למשטרה אבל הם לא לקחו אותי ברצינות. המוקדנית שאלה אותי כמה פעמים 'את בטוחה?'. היא אמרה לי 'אם תראי אותו שוב תתקשרי'. פתאום שוב ראינו את אחד הצעירים האלה, ושוב התקשרתי למשטרה. המוקדנית אמרה שתשלח ניידת. חיכינו כמעט שעה ואף אחד לא הגיע. הבנו שלא לקחו אותנו ברצינות אז הלכנו".

למחרת, אותה נערה הסתובבה בשכונה עם החברה שבביתה ביקרה ביום שישי. "אמרנו לעצמנו מה הסיכוי שזה יקרה שוב. אז נסתובב קצת, כי היה משעמם. ואז זה שוב קרה. אחרי זה אמרתי לעצמי שלא אצא שוב מהבית להסתובב בשכונה".

אמה של אותה חברה מספרת: "הבת שלי הסתובבה עם חברה בשכונה. בחלק מהזמן גם אני הייתי איתה ועזבתי אותה בערך 20 דקות לפני המקרה. הן הבחינו בבחור שנראה חשוד, נשען על גדר אחד הבתים, מעשן ומסתכל עליהן. הן נבהלו והתחילו ללכת מהר יותר. החברה של הבת שלי רצתה להתחיל לרוץ והבת שלי אמרה לה 'תירגעי, אל תרוצי'. הבחור החשוד היה יחף והן ראו שהוא נועל את נעלי הספורט שלו ומתחיל ללכת אחריהן, ואז הן באמת התחילו לרוץ. כדי להרתיע אותו החברה של הבת שלי צעקה 'היי, הנה אבא שלי', ואז הבחור רץ לכיוון השני. הן קראו לי והתקשרנו למשטרה והגיעה ניידת בשניות. השוטרים שאלו אם קוראים לי בתיה. אמרתי שלא. התברר שהייתה פריצה בבית סמוך ושבעל הבית כלא את הפורץ באחד החדרים. כשהשוטרים הוציאו את הפורץ מהבית שאלו את הבת שלי אם היא מזהה אותו כמי שרדף אחריה והיא אמרה שלא. זה לא אותו אחד. אחר כך במשטרה המשיכו לפטרל ולא מצאו אף אחד. זה ממש מפחיד".

אתן חשות בחוסר ביטחון בשכונה?

"הביטחון פה ירד לכולם. הילדים לא יכולים להישאר כל היום בבית ומקום המפגש שלהם הוא בשכונה. לצערי, עכשיו אני לא אתן לבת שלי לצאת לבד. אני אקח אותה לכל מקום וגם אאסוף אותה. זה לא שפוי. לצערי עבריינים עושים פה עבודה יסודית בשכונה. בעל מכולת פה אמר שהבחור שפרץ לבית ניסה לפני כן לקנות אצלו סיגריות עם אשראי גנוב. זה משהו ממש הזוי. צריך להחזיר לנו את הביטחון".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת הדיווח, הגיעו שוטרים למקום וביצעו סריקות לאיתור חשוד. לא אותר חריג".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    הורים תפסיקו להיות "קולים". הילדים בסכנה!!!!!!! תסיעו אותם לכל מקום הלוך וחזור. תהיו נוכחים בחגרי המדרגו והמעליות!!!!!! המשפט הנצחי שלי הוא: "שכולם יצחקומעלי – העיקר שאני לא אבכה" זיכו זאת טוב טוב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר