קאנטרי גלי השרון. צילום עזרא לוי
קאנטרי גלי השרון. צילום עזרא לוי

מזעזע: כתב אישום נגד תושב טירה שביצע מעשי סדום בבני שמונה במלתחות בגלי השרון

המקרה אירע ב-15 ביולי, בזמן ששני הקטינים היו במקום במסגרת קייטנה. "הנאשם ניצל את גילם הצעיר של הקטינים והשתמש בהם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית", נכתב בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים. גלי השרון: "מצרים על האירוע החריג. המועדון הוא מקום בטוח וננקטים בו כל האמצעים הנדרשים לשמירה על ביטחון הלקוחות והעובדים" 

פורסם בתאריך: 28.7.20 08:12

פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב טירה בגין ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בשני קטינים בני שמונה, במלתחות בקאנטרי גלי השרון בכפר סבא.

לפי כתב האישום, המקרה אירע ב-15 ביולי. שני הקטינים שהו במתחם הבריכה, יחד עם קטינים אחרים, במסגרת קייטנה לחופש הגדול. באותה עת, גם הנאשם שהה במתחם. בשעה 14:00 או בסמוך לכך, נכנסו הקטינים יחד עם ילדים אחרים לחדר מלתחות הגברים בתוך המתחם. הקטינים נכנסו למלתחה שבסוף חדר המלתחות והתקלחו יחדיו כשהם עירומים.

מיד לאחר מכן הגיע הנאשם, כשהוא עירום, למלתחה האחרונה בה שהו הקטינים, וחסם את פתח היציאה ממנה, אך אחד הקטינים הצליח לחמוק מהמלתחה ועבר למלתחה אחרת. בהמשך, התכופף הנאשם לעבר הקטין שנותר לבדו במלתחה האחרונה, וביצע בו מין אוראלי.

לאחר מכן, הלך הנאשם למלתחה בה התקלח הקטין השני וחסם את פתח היציאה ממנה. הקטין ניסה לחמוק מהמלתחה, אלא שהנאשם תפס אותו בגופו, הרימו והורידו בתוך המלתחה ונישק אותו בפיו. הקטין ניסה שוב לחמוק מהמלתחה, אך הנאשם אחז בגופו, הרימו והחזירו למלתחה ונישק אותו בפיו, כך בסך הכל שלוש פעמים. בהמשך, התכופף הנאשם לעבר הקטין וביצע בו מין אוראלי. מיד בהמשך לכך, על אף שהנאשם ניסה לחסום את הקטין, הצליח הקטין לחמוק מתוך המלתחה ויצא מחדר המלתחות על אף שהנאשם ניסה לעצור בעדו.

לכתב האישום צורפה בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים. "מעשיו של המשיב ונסיבות האירועים, ובפרט העובדה כי המשיב ביצע את המעשים במתחם בריכה ציבורית, מקום בו עוברים עוברי אורח, לנגד עיניהם של קטינים אחרים, כאשר נעדר כל היכרות מוקדמת עמם, כל אלה מלמדים כי המשיב נטול עכבות ומורא, וכי הוא בעל דחפים מיניים עליהם אינו משתלט, ומכאן קיים יסוד סביר לחשש שיסכן ביטחונם של קטינים בסביבתו", נכתב בבקשה, "המשיב ניצל את גילם הצעיר של הקטינים והשתמש בהם ככלים לסיפוק יצריו וסטייתו המינית. המשיב גזל מהקטינים את תמימותם, פגע בגופם ובנפשם הרכה וחילל את ילדותם".

מטעם גלי השרון נמסר: "גלי השרון מבקשת להבהיר, כי אין ולא היה בינה ובין הנאשם המתואר בכתבה כל קשר וכי אין בינה ובין המעשים המיוחסים לו כל קשר. גלי השרון מצרה על האירוע החריג המפורט בכתבה ומבקשת להבהיר כי המועדון הוא מקום בטוח וכי ננקטים בו כל האמצעים הנדרשים לשמירה על ביטחון הלקוחות והעובדים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חסויה

    למה צריך לתאר בפנינו את כל מהלך האירוע, כאילו היה תסריט מתח? ממש נוראה בעיני המציינות הזו…גם אם פרטי הקטינים חסויים.

  2. חסוי

    היום היינו בבריכה לא נראה שום אמצעי זהירות. כמה קשה לשים שומר? ואיפה המדריך של הקיטנה הזאת? מי שולח ילדים קטנים להתקלח לבד? הגיע הזמן שבכל מקום יהיו שירותים נוספים לנשים וילדים. אני לא מבינה את האיסור של לילד מעל גיל 3..הזמן להבין במקום בו יש ילדים יש טורפים. בשירותי נשים לא קורים דברים כאלה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר