ניידת משטרה. צילום דודו בכר
צילום דודו בכר

בן 70 מכפר סבא הצליח לעכב פורץ עד להגעת השוטרים

המקרה אירע ביום שבת. השוטרים שהגיעו לדירה, ברחוב רמז בשכונת עלייה, עצרו את החשוד והשבוע הוגש נגדו כתב אישום גם על התפרצות לבית במושב גן חיים

פורסם בתאריך: 30.7.20 09:35

מחלקת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב טירה, כבן 20, הנאשם שפרץ ביום שבת (25 ביולי), בתוך שעה, לבתים בכפר סבא ובמושב גן חיים. באחת הדירות, ברחוב רמז שבשכונת עלייה, הצליח בעל הבית, כבן 70, לעכב את הפורץ עד שהשוטרים הגיעו למקום.

מהמשטרה נמסר כי ביום שבת התקבל דיווח על התפרצות לדירה ברחוב דוד רמז בכפר סבא. "מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי חשוד התפרץ לדירה, שעה שבעלי הבית, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאים בתוך הבית", מסרה המשטרה, "עוד התברר לשוטרים, כי בזמן שהחשוד היה בקומה השנייה בבית, התברר לזוג הקשישים כי אחת הדלתות בקומה השנייה לא נפתחת ואף ישנה התנגדות לפתיחת הדלת. הקשיש הצליח לפתוח את דלת החדר, הבחין בחשוד ועיכב אותו עד להגעת השוטרים למקום".

עוד נמסר כי חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד להתפרצות נוספת שאירעה זמן קצר קודם לכן בבית ברחוב הזית במושב בגן חיים, גם אז כשבעלת הבית נמצאת בדירה. החשוד גנב מהבית טלפון נייד וארבעה כרטיסי אשראי, ועזב את המקום.

החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקוה. השבוע הוגש נגדו כאמור כתב אישום ובו שני אישומים בעבירות של התפרצות לדירה, גניבה והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר