רפי סער על כסא ראש העירייה. צילום אריה אברמזון
רפי סער. צילום אריה אברמזון

משרד הפנים בתשובה לסער: תומכים במתן פטור נוסף מארנונה לעסקים

ראש עיריית כפר סבא פנה לשר הפנים בבקשה להעניק לבעלי העסקים פטור מארנונה לשלושה חודשים נוספים, וקיבל תשובה מעודדת

פורסם בתאריך: 4.8.20 18:23

משרד הפנים תומך בקידום פעימה נוספת של פטור מארנונה לעסקים. כך עולה מתשובת ראש מטה משרד הפנים ישראל אוזן לראש עיריית כפר סבא רפי סער. סער פנה בסוף השבוע האחרון לשר הפנים אריה דרעי בבקשה למתן הקלות נוספות בארנונה למגזר העסקי, ולהעניק פטור מתשלום הארנונה לעוד שלושה חודשים, נוסף על ההנחה בארנונה בשיעור של 25 אחוז שניתנה לעסקים לשנת 2020.

סער כתב לדרעי: "אנו נמצאים בעיצומם של ימים לא פשוטים וההשלכות של התפשטות נגיף הקורונה נרחבות, ומשפיעות במיוחד על הכלכלה ועל המגזר העסקי בפרט. בתאריך 21.04.2020 בוצע תיקון לתקנות הסדרים במשק המדינה (הנחה בארנונה), כך שאפשרו לרשויות המקומיות ליתן הנחה בשיעור של 25 אחוז מסכום הארנונה הכללית שהוטלה על מחזיק בנכס לשנת הכספים 2020, כך שלמעשה שיעור הפטור שיקף פטור מלא מתשלום הארנונה ביחס לשלושה חודשים. על מנת לסייע למגזר העסקי, הקורס תחת נטל התשלומים מחד גיסא, ואיבוד הנכסה מאידך גיסא, מוצע להעניק הנחה נוספת בתשלום הארנונה – לשלושה חודשים נוספים, ובכך להקל, ולו במעט, על העסקים הקורסים".

ראש מטה שר הפנים אוזן ענה היום לסער כי מתן ההנחה בארנונה היתה מהלך מוצלח, ושכאמור המשרד תומך בפטור הנוסף. "ישנה הסכמה רחבה, הן בקרב בעלי העסקים והן בקרב הממשלה, כי מהלך זה הצליח באופן יעיל, פשוט ומהיר להביא להקלה משמעותית לבעלי העסקים במשק אשר נקלעו למצוקה אדירה בשל משבר הקורונה וזאת מבלי לפגוע בתפקודן של הרשויות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר