יוסי סדבון. צילום דניאלה קונטיני
יוסי סדבון. צילום דניאלה קונטיני

יוסי סדבון דרש מהמועצה הדתית להגביר את השקיפות, וקיבל

יו"ר האופוזיציה במועצת עיריית כפר סבא טוען כי על המועצה הדתית לפרסם באתר העירוני את תקציבה, מכרזים פומביים, את רשימת הגופים המקבלים תמיכות מהמועצה ועוד. מהמועצה נמסר: "קיבלנו את ההערות. חלק מהנושאים כבר הועלו לאתר והנושאים הנוספים יועלו בהקדם"

פורסם בתאריך: 11.8.20 18:57

יו"ר האופוזיציה במועצת עיריית כפר סבא, חבר המועצה יוסי סדבון, טוען כי במועצה הדתית בכפר סבא פועלים בניגוד לחוזר מנכ"ל משרד הדתות בכל הנוגע להגברת השקיפות.

במכתב ששלח אתמול (שני) ליו"ר המועצה הדתית ששון טרבלסי, כתב סדבון כי במרץ 2018 פרסם מנכ"ל משרד הדתות, עודד פלוס, הנחיות בדבר פעולות להגברת שקיפות המידע במועצות הדתיות שעוגנו בחוזר מנכ"ל. על פי ההנחיות, על ראש המועצה הדתית הוטלה חובה לפרסם באתר המועצה, ובמקרה הזה באתר עיריית כפר סבא המשמשת גם כאתר המועצה הדתית, שורת נתונים לפי לוח זמנים מוגדר, ובכלל זה תקציב אחת לשנה 30 ימים מיום אישורו, דוח התקשרויות הכולל מכרזים פומביים, פטורים ממכרזים ודוח התקשרויות מצטברות של ספקים (אחת לרבעון), את הגופים המקבלים תמיכות מהמועצה וסכומי התמיכה (אחת לשנה בדוח חופש המידע ובאתר המועצה הדתית), פרוטוקולים של ישיבות (שבעה ימים ממועד אישור הפרוטוקול) ותוכנית עבודה שנתית (אחת לשנה).

"לצערי", כותב סדבון, "נראה כי נתונים אלו לא פורסמו ואינם מופיעים באתר המועצה אשר הינו חלק מאתר עיריית כפר סבא. נבקשך להסדיר את הפרסומים הנדרשים באתר העירוני בהקדם האפשרי ולהשיב על פנייתנו".

מהמועצה הדתית נמסר בתגובה: "קיבלנו את ההערות של מר סדבון. חלק מהנושאים כבר הועלו לאתר והנושאים הנוספים יועלו בהקדם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר