תומר חלי. צילום אדיר לוטן
תומר חלי. צילום אדיר לוטן

הרצאה על זוגיות מודרנית או הופעה: במרכז הצעירים רוצים לדעת מה אתם מעדיפים

מרכז הצעירים של כפר סבא עובר בקרוב למשכנו חדש בחצר השוק. השאלה היא איזו פעילות מעדיפים התושבים שתהיה שם

פורסם בתאריך: 24.8.17 17:56

לבחירתכם: הופעה של עלמה זהר, שיעור התעמלות להורים ולתינוקות, והרצאה על איך לתכנן את כלכלת הבית. מרכז הצעירים בכפר סבא יעבור בקרוב למשכנו החדש בחצר השוק, והוא מזמין אתכם לבחור את הפעילויות שיערכו במשכן החדש. המעבר מתוכנן לחודש ספטמבר או אוקטובר ובמרכז הצעירים כבר מתכוננים לגיבוש הפעילויות עבור צעירי כפר סבא, המוגדרים בגילאי 18-35, שיערכו בשנה הקרובה. לכבוד המעבר למבנה החדש והגדול יותר, שיהיה מותאם לצעירים ומותאם לקיום הופעות במקום, החליטו באחרונה במרכז הצעירים לצאת בסקר בקרב הצעירים בכפר סבא שיבחן את הביקוש לפעילויות שהמרכז מציע לקיים בשנה הקרובה. על פי תוצאות הסקר, יבחרו הפעילויות שיערכו השנה. בין מגוון האופציות שמציע הסקר: הופעות, הרצאות לצעירים במגוון נושאים כמו רכישת דירה וזוגיות מודרנית, סדנאות וקבוצות תמיכה.
"עד כה במרכז הצעירים היו בעיקר הרצאות", מספר תומר חלי, מנהל מרכז הצעירים בכפר סבא. "היו דברים שלא התאפשר לנו לעשות במבנה שהיה לנו עד היום, כמו הופעות ותערוכות. בזכות המבנה החדש אנחנו פותחים עכשיו יריעה גדולה של אפשרויות והצעירים בעיר יכולים לבחור את הפעילויות שיערכו במרכז. אנחנו מתמקדים בשתי אוכלוסיות, אוכלוסיית ההורים והזוגות הצעירים ובאוכלוסייה של אמנים צעירים מקומיים כמו מוזיקאים וציירים".
למה החלטתם לצאת בסקר לתושבים?
"הרעיון הוא לייצר שירות שמותאם לתושבים. הגיעו הרבה רעיונות מהשטח, מהקהילה עצמה. החלטנו לפרוס בפניהם מגוון רחב של אפשרויות. פעם ראשונה שאנחנו עוברים למקום שהוא ממוקם אסטרטגית קרוב למוקדי הבילוי ושיש בו חלל שהוא חלל עבודה שאפשר לקיים בו הופעות, הרצאות וסדנאות. עד היום היינו נודדים ממקום למקום כדי לערוך תערוכות למשל, והיינו משתמשים למשל במרכזים קהילתיים של העירייה. עם המעבר למקום החדש, שהוא הרבה יותר גדול ואטרקטיבי לצעירים, יזמנו את הסקר הזה, כדי שההורים והצעירים יוכלו להשפיע על התכנים שיתקיימו במרכז הצעירים".
מלבד ההרצאות, הסדנאות ההופעות והתערוכות שמתוכננות להתקיים במרכז, מרכז הצעירים ימשיך כפי שעשה עד היום לספק שירותים של ייעוץ והכוונה לקהילת הצעירים בעיר בנושאים של קריירה, מעורבות חברתית ופעילויות התנדבותיות. במרכז הצעירים מזמינים את התושבים לענות על הסקר עד למעבר למבנה החדש בקומה השנייה בחצר השוק. מרכז הצעירים פעל עד כה במבנה ברחוב גלר 4 בעיר.
הסקר: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScMYDWbJUEWKq7FaFtcuSrQOazjJE3I3ds3DkSDnRjKb5gytw/viewform

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר