מעבר החצייה

"ילדים הממתינים לחצות את הכביש נמצאים על נתיב כלי הרכב"

תושבים: העבודות במשה סנה יוצרות סכנה בטיחותית לילדים ונהגים. סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה מבטיח שהנושא יטופל: "טענות התושבים מוצדקות"

פורסם בתאריך: 19.8.20 08:18

תושבי שכונת סביוני הכפר בכפר סבא מתלוננים על סכנה בטיחותית עבור ילדים ונהגים, בעקבות העבודות המתבצעות לסלילת שביל אופניים ותיקון המדרכה ברחוב משה סנה. התושבים טוענים שבמסגרת העבודות הוזז מעבר החציה ברחוב משה סנה, המשמש מעבר לילדי השכונה מרחובות אזור סורקיס דרום לגינת קדושי קהיר, וכעת הוא אינו בטיחותי למעבר הולכי רגל.

"מעבר החצייה נמצא בתחילתה של סמטה עם תנועת כלי רכב סואנת יחסית, כך שילדים הממתינים לחצות את הכביש נמצאים על נתיב כלי הרכב", אומרת תושבת השכונה, טל דנגור, "בנוסף, מעבר החציה אינו מסומן בצורה תקנית והוא לא משולט כמו שצריך. בכביש יש תנועת סואנת, וכעת גם הוסר אי התנועה, דבר המגדיל את הסכנה". עוד טוענת דנגור כי המדרכה אינה עבירה לעגלות או לאופניים, וכי באזור ישנן חסימות בולטות של שדה הראייה. למרות תלונות רבות, טוענים תושבי השכונה כי בחודש האחרון בוצעו שינויים מינימליים בלבד.

טענה נוספת של התושבים היא בנוגע למשפך היציאה מהרחובות תלם ומענית, ואומרים שבעקבות העבודות נחסם שדה הראייה מהרחובות האלה ביציאה לרחוב משה סנה. "כעת, רכב המנסה לפנות לרחוב משה סנה נאלץ 'לגלוש' כמעט עד אמצע נתיב הנסיעה על מנת לוודא שנתיב הנסיעה פנוי", אומרת דנגור. גם כאן, טוענים התושבים כי לא בוצעו שינויים למרות התלונות. יש לציין כי ההורים מודאגים במיוחד נוכח שנת הלימודים שאמורה להפתח בעוד כשבועיים.

סגן ראש עיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור הנדין, הגיב לדברים: "שביל האופניים ברחוב משה סנה ופיתוח הרחוב ישדרגו את איכות החיים וצורכי התחבורה של תושבי האזור. אני מאוד שמח שהצלחנו להוציא את הפרויקט לביצוע. עם זאת, בשלבים הסופיים של הפרוייקט התגלו בעיות בטיחות, נעשתה פגישה עם התושבים במקום ובמהלך הפגישה הגעתי למסקנה שטענות התושבים מוצדקות. לכן, הוחלט על שינוי במעבר החציה ובצורה הגאומטרית של הפנייה מרחוב מענית על מנת לאפשר חציה בטוחה ופניה בטוחה של רכבים. חל עיכוב בסיום העבודות כתוצאה מעיכוב בהגעת חומרי גלם לקבלן. אני מאמין שנסיים זאת תוך זמן קצר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר