חניון מרכז שרונה. צילום באדיבות מרכז שרונה

סערת החניון | סגן ראש העירייה לתושבים: "אל תגיעו למרכז שרונה אם יש לכם אלטרנטיבה"

בפוסט שפרסם אתמול עילאי הרסגור-הנדין הוא כותב שהוא וראש העירייה "החליטו על מציאת פתרון חניה עירוני לבאי המקום". מרכז שרונה בתגובה: "החניון סגור בימים אלו ללקוחות מזדמנים בשל עבודות בנייה במקום. כשיסתיימו, הוא יפתח שוב למבקרים"

פורסם בתאריך: 19.8.20 13:24

סגן ראש עיריית כפר סבא, עילאי הרסגור הנדין, קורא לתושבים לא להגיע למרכז שרונה. זאת על רקע תלונות של תושבים מהימים האחרונים על כך שהנהלת המרכז החליטה לפתוח את החניון המבוקש שבמרכז רק למנויים וללקוחות המרכול קשת טעמים, ולקוחות מזדמנים שיחליטו לחנות שם יאלצו לשלם 150 שקלים.

בפוסט שפרסם אתמול הרסגור-הנדין הוא כותב שהוא וראש העירייה רפי סער החליטו על מציאת פתרון חניה עירוני לבאי המקום, "אך עד שנסדיר זאת יש לי בקשה אחת אליכם: אל תגיעו למרכז שרונה אם יש לכם אלטרנטיבה אחרת. עם הכנסת אורחים כזאת אין לנו שום סיבה להגיע", כתב.

כפי שפרסמנו השבוע בצומת השרון, פוסט שפרסמה תושבת העיר ובו התרעמה על כך שחנתה בחניון במשך 50 דקות ושילמה 150 שקלים, הפך לויראלי וגרר תגובות זועמות בקרב התושבים. במרכז שרונה הסבירו במענה לשאלת צומת השרון שהחניון נסגר לפני כחודשיים ללקוחות מזדמנים בגלל מחסור במקומות חניה עקב שיפוצים שנערכים במרכז. במרכז הוסיפו שבמקום הוצבו שלטים מאירי עיניים המתריעים על כך שהחניון לא מיועד ללקוחות מזדמנים ושאם כאלה יחנו בו יאלצו לשלם 150 שקלים. "לאחר סיום הבנייה יפתח החניון לקהל הרחב", מסרו אז במרכז.

את הפוסט שפרסם סגן ראש העירייה הרסגור-הנדין הוא פתח כך: "בדרך כלל אני שמח כשכפר סבא היא במקום הראשון בארץ, אבל הייתי מוותר על השיא המפוקפק של 150 שקלים על חניה במרכז שרונה. לאחר שבשנה שעברה ראש העירייה רפי סער סיכם עם בעלי המקום על הפחתת דמי החניה, שחשבנו אז שהיו שיא השיאים, הופר הסיכום באופן חד צדדי. לא רק זאת, אלא שאין בכניסה מידע על המחיר לשעה, אלא אך ורק על המחיר המקסימלי. מה שהם לא מספרים הוא שהמחיר המקסימלי של 150 שקלים הוא גם המחיר המינימלי. בדרך זו גובים סכומי עתק מאנשים שלא היו מעלים על דעתם לעשות זאת אילו היו יודעים מראש מהו המחיר לחניה שאינה ללקוחות קשת טעמים (וגם אז עבור קניית מוצרים ב-100 שקלים ומעלה)".

הוא הוסיף: "לא עזרו מאמציי ומאמצי ראש העירייה. הם בשלהם מתעקשים להתייחס בצורה מבזה אל תושבי כפר סבא ושאר המבקרים במקום. אני אמנם מעדיף את השימוש בתחבורה הציבורית, אבל יש גבול לכל תעלול גם כשמדובר בדמי חניה עבור רכבים פרטיים".

ממרכז שרונה נמסר בתגובה: "הסכום המצוין בשלטים של 150 שקלים איננו תעריף המחיר בחניון ואיננו עלות החניה. כפי שמצוין בשלטים בכניסה, החניון סגור בימים אלו ללקוחות מזדמנים בשל עבודות בנייה אינטנסיביות שיש במקום, שאילצו לחסום חלקים גדולים ממנו על מנת לא לסכן את העוברים והשבים אך עם זאת לאפשר חניה לשוכרי הבניין, ובניהם גם ללקוחות המרכול קשת טעמים, אשר ניתנת חינם לשעתיים לרוכשים שם. הסכום המדובר הוא למעשה סנקציה על מנת למנוע כניסה של רכבים מזדמנים לחניון. כשיסתיימו עבודות הבניה החניון ייפתח שוב למבקרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. מיכל

    ס. ראש העיר. איזו תשובה דטחית (במילה עדינה) למה נראה לך שאם היתה אלטרנטיבה היו חונים במאה וחמישים ש"ח – תשובה של עיםרון לא הכי מחודד בקלמר!!!!!!

  2. שקד

    סנקציה על גב לקוחות מזדמנים זה נחמד ממש. איזו תשובה מטומטמת
    בואו לא נשכח שגם לשכת התעסוקה נמצאת במבנה זה (לא, אין לי 150 ש"ח עודפים לשלם על חנייה כמובטלת), ומס הכנסה, ובימ"ש לתעבורה..
    חוגגים על חשבוננו.

  3. זה סגן ראש העיר ? אולי תחשוב לפני שאתה מוציא שטות כזו מהפה

    אנשים אולי נוסעים לשם כי הם חייבים חשבת על זה ? בית משפט/לשכת תעסוקה/ביטוח לאומי ועוד

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נותנים דוחות ואין חניה ציבורית ואחכ מתפלאים שלוקחים 150. עיריה מפגרת

  5. אלי

    כיצד יתכן שבמבנה אשר בו מצויים משרדים ממשלתיים: בית משפט, לשכת תעסוקה ורשות המסים, אין מקום חניה מסודר ומוסדר ללא כול תשלום לציבור. זו חוצפה ממשית ועושק הציבור. חובה במקום כזה ליצור חניון ציבורי ללא כול תשלום, אחרת יש להעביר את משרדי הממשלה למקום הנכון אחר נגיש ועם חניון.

  6. גבי

    עיריית כפר סבא צריכה לפעול נגד החניון על ידי חקיקת חוק או תקנה להטלת ארנונה כבדה מאד. מנגד לפעול לגרימת קשיים על ידי שינוי הנתיבים בכניסה אליהם. מועצת העיר צריכה להיות יצירתית ולמצוא פרצות בחוק כדי לפגוע בהם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר