דוח. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תושבים טוענים: קיבלנו דוחות ברחוב סמוך לקניון ערים למרות ששילמנו על חניה

התושבים, שחנו בכחול לבן ברחוב דוד אלעזר, הופתעו לגלות שנקנסו ב-100 שקלים. העירייה: "הדוחות נרשמו בגין חניה ללא מדבקות תושב או הגדרה מוטעית של אזור החניה בפנגו"

פורסם בתאריך: 27.8.20 14:04

תושבים שחנו את רכבם ברחוב דוד אלעזר בכפר סבא, סמוך לקניון ערים, מתלוננים שקיבלו דוחות חניה למרות שהשתמשו בהסדר חניה, פנגו או כרטיס חניה. אחת התושבות העלתה פוסט לאחת מקבוצות הפייסבוק בכפר סבא ובו צילום של דוח חניה על סך 100 שקלים שקיבלה ברחוב דוד אלעזר 8. לצד הדוח צילמה התושבת את תו החניה, החל מ-16:00 באותו יום ועד ל-7:00 בבוקר למחרת. בתגובות ציינו מספר תושבים כי חוו חוויה דומה. תושבת נוספת העלתה גם היא פוסט עם דוח מאותו רחוב, בו כתבה: "הפעלתי פנגו בכחול לבן ליד אזור המגורים שלי (רחוב דוד אלעזר), הפנגו היה עד 17:00 כפי שזה נתן לי וזה מה שחיכה לי להפתעתי".

מעיריית כפר סבא נמסר: "מבדיקת הפניות המצוינות בשאילתה, עולה כי הדוחות נרשמו בגין חניה ללא מדבקות תושב, במקום בו הסדר שלוש שעות חינם לתושבים עם הפעלת אמצעי תשלום, או הגדרה מוטעית של אזור החניה בפנגו. עיריית כפר סבא עומדת לרשות כלל תושביה וניתן להגיש ערעור או בקשה להישפט באופן מקוון באתר העירוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר