צילום אילוסטרציה טס שפלן

החשוד בשוד האלים של בת ה-70 בביתה בכפר סבא: אדם שעשה עבודות נגרות בדירה

השוד אירע ביום שישי שעבר כשהגבר נכנס בכוח לדירה, איים על התושבת, היכה אותה ושדד ממנה 11 אלף שקל. היום אמור להיות מוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 20.8.20 07:27

הפרקליטות מתכוונת להגיש היום (חמישי) כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב באקה אל גרביה, החשוד בשוד תושבת כפר סבא בת 69 בדירתה ברחוב המפלס בעיר ביום שישי שעבר. כך הודיעה המשטרה.

מהמשטרה נמסר שמחקירת האירוע התברר כי החשוד עבד בנגרות בדירתה של התושבת. "יום קודם לכן החשוד היה בדירתה ביחד עם מעסיקו ובזמן שבעלה של התושבת שילם למעסיק, החשוד הבחין מהיכן הבעל לקח את הכסף וראה כי נותר עדיין סכום כסף גדול במזומן בדירה", מסרה המשטרה, "החשוד הגיע למחרת ולאחר שהקשישה פתחה מעט את הדלת לראות מי דפק על דלתה, דחף את הדלת בחוזקה, נכנס פנימה וחנק את הקשישה תוך שהוא מאיים עליה שאם תצעק לעזרה, ישתמש בנשק שעליו. בהמשך החשוד היכה את הקשישה וגרר אותה בכוח לחדר השינה, זרק אותה על המיטה, פתח את ארון הבגדים, הוציא משם 11,000 שקלים במזומן ונמלט מהמקום". שכנים ששמעו את צעקות התושבת הזעיקו שוטרים למקום.

עוד מסרה המשטרה שחוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר רכב חשוד שהיה בזירת האירוע והוביל את החוקרים לבעל הרכב, בן 37 מבאקה אל גרביה, שסיפר שהגיע למקום עם גבר אחר שביקש ממנו להסיעו לרחוב המפלס. "חקירה אינטנסיבית ומאומצת של חוקרי המשטרה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מורכבים, הובילה לזיהויו של החשוד במעשה השוד ולאחר מספר פעולות חקירה הוא הסגיר עצמו לתחנת המשטרה שעות ספורות בלבד לאחר האירוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר