משה מזרחי מהאקדמיה לאמנויות לחימה בכפר סבא

בעקבות האונס באילת: משה מזרחי מקיים סדנאות הגנה עצמית לנשים, בחינם

יותר מ-100 נשים נרשמו לסדנה החינמית של מזרחי, מנהל האקדמיה לאומנויות לחימה בכפר סבא. זו לא הסדנה הראשונה שהוא מארגן: "מה שמניע את זה בכל פעם אלה מקרים קשים של אונס, שגורמים לכל אחד מאיתנו לרעוד מכעס"

פורסם בתאריך: 26.8.20 06:37

פרשת האונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון באילת עוררה את זעמם של רבים. אבל משה מזרחי, המנהל את האקדמיה לאומניות לחימה בכפר סבא, החליט לקחת יוזמה ופרסם פוסט שבו קרא לנשים להירשם לסדנת הגנה עצמית לבנות 14-18, בחינם. הפוסט הפך לויראלי כמעט מיד ורשם מאות שיתופים, לייקים ותגובות. בעקבות הביקוש הגדול הרחיב מזרחי את התכנית לשלוש סדנאות במקום אחת, כאשר יותר מ-100 נשים כבר נרשמו. מזרחי, כאמור, מעביר את הסדנאות בהתנדבות מתוך רצון לעזור לקהילה.

"במהלך השנה אנחנו עושים באופן קבוע שלוש או ארבע סדנאות כאלו לנשים כתרומה לקהילה", מספר מזרחי, "מה שמניע את זה בכל פעם אלה מקרים קשים של אונס, שגורמים לכל אחד מאיתנו לרעוד מכעס. חרטנו על דגלנו, כחלק מרצון ליצור קהילה חזקה וטובה יותר, לעשות את הסדנאות האלה מתוך הרצון לתרום".

הסדנה מחולקת לשלושה שיעורים של שעתיים כל אחד, כולל מגוון גדול של של אספקטים הקשורים להגנה עצמית, בדגש על נשים. בין הנושאים הנלמדים בקורס: התמודדות מול כוח וגודל וטכניקות פשוטות שנחרטות בראש. "במהלך הקורס אנחנו חושפים את הנשים להכל מהכל", מספר מזרחי, "אם זה היכולת לזהות מצבים שבהם עומדת להתבצע תקיפה, או כל הנושא של מרחק ומרחב אישי, מודעות לערנות בסיטואציות מסוימות, טכניקות של נקודות תורפה וכלים שיהיו להן ביום יום כדי להעצים את הכוח שלהן. במהלך הסדנה הן נחשפות להרבה מאוד תכנים ומתנהל שיח שעוזר להן להתמודד עם מצבים ביום יום. בסוף הסדנה הן מקבלות גישה לסרטונים שבעזרתם יוכלו לרענן את החומר בעתיד".

הסטודיו של משה מזרחי ממוקם ברחוב יוחנן הסנדלר 11 בכפר סבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אני

    יישר כח למשה מזרחי.השאלה מה תעזור הגנת לחימה ברגע שהבחורה.סוממה/הורדמה?
    לפי מיטב הבנתי הבחורה מאילת סוממה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על משה מזרחי!!!!!
    בחור עם לב זהב ונסיון של שנים.
    ממליצה בחום ללכת לסדנה.

  3. עמי

    עלה והצלח!!
    כמו תמיד גם הפעם אתה מתעלה מעל עצמך ומציב רף נוסף של אכפתיות כנה, נתינה ונכונות לראות את הכלל.. בעבור החניכים שלך אתה מהווה מורה דרך לחיים וערכים..
    משמעות רצון זה שלך מרחיב את הקהילה שאתה מקפיד לטפח…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר