החשוד בגניבה מהחנות בויצמן. צילום מתוך מצלמת האבטחה

מזהים? גבר הגיע לחנות בגדים בויצמן, יצא עם הארנק של המוכרת וגנב אלפי שקלים

חני אורן, בעלת המספרה ובוטיק הבגדים בויצמן 76, הגישה תלונה במשטרה כבר לפני מספר שבועות אך עד עכשיו לא נמצא החשוד בגניבה. "אני מצפה מהמשטרה לעזור לי", היא אומרת

פורסם בתאריך: 7.9.20 08:31

אם לא די בקשיים הכלכליים שהביאה איתה תקופת הקורונה, על חני אורן, בעלת מספרה ובוטיק בגדים בפסאז' ברחוב ויצמן 76 בכפר סבא, נחתה מכה נוספת. לפני מספר שבועות נשדדה חני כשהייתה בחנות, ועד כה לא הוחזרו אליה הפריטים שנגנבו, והיא אינה יודעת מי הגנב.

האירוע התחרש לפני כשלושה שבועות, כאשר אורן, המחזיקה בחנות שמשמשת גם כמספרה וגם כחנות למכירת בגדי בוטיק, שירתה לקוח, לדבריה עם מבטא ערבי, שהגיע לחנות בשעות הבוקר. "הוא אמר שהוא מחפש בגד לארוסה שלו", היא נזכרת, "הוא בחר חליפה ושאל אם אפשר לקבל הנחה. הסכמתי, ואז הוא ביקש שאארוז לו את זה עם צלופן. בדיוק לפני שהתחלתי לארוז, ניגשתי ללקוחה במספרה שהייתה עם צבע בשיער. אז, כך ראיתי בדיעבד במצלמות, הוא שלח יד לתיק שלי, הוציא את הארנק, ויצא".

החשוד בגניבה מהחנות בויצמן. צילום מתוך מצלמת האבטחה

אורן, תושבת כפר סבא בת 54, הבחינה שהבחור יוצא מהחנות ושאלה להיכן הוא הולך. "הוא אמר שהוא הולך לדבר עם הארוסה שלו, שאולי היא רוצה עוד משהו", היא מספרת, "פתאום התחלתי לקבל הודעות לפלאפון שנמשכים לי כספים מחשבון הבנק. בארנק היו גם 3,400 שקלים במזומן, כרטיסים, תעודות זהות, צ'קים ואפילו הכתר שנפל לי באותו יום, שעל זה הכי צר לי. המשטרה הייתה מאוד יעילה. הם צפו במצלמות שיש לי בעסק, ניסו לאתר אותו אבל לא הצליחו".

הגנב ניסה למשוך 20 אלף שקלים מחשבון הבנק של אורן, אך נאלץ לעצור ב-6,000 שקלים לאחר שפנתה לבנק שלה. את הכסף שנמשך היא קיבלה בחזרה דרך הבנק, אך לתכולת הארנק היא עדיין מחכה. "לפני מספר ימים התקשרו מהמשטרה וביקשו ממני מידע מאיפה הוא משך כספים. אני מצפה מהמשטרה לעזור לי ושתמצא את הבחור שגנב ממני".

החנות של חני אורן בויצמן

למרות פנייתנו לפני יותר משבוע, לא נמסרה תגובה מהמשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אחמד

    איזה בן כלב אינדיאני שיאנוס אותו חמור בכפר שלו עוד היום בעזרת השם אותו ואת אמא שלו הכלבה עם פרעושים

  2. נועה

    לא ברור איך הצליח למשוך כסף מהחשבון… אלא אם כן חני אורן לא בדיוק נראה באמצעי הזהירות האלמנטריים….

  3. יאיר

    למשטרה יש דברים יותר חשובים
    האזרח הפשוט הוא לא פונקציה למשטרה.
    רקמה שקשור עם פרסומת הם יעשו משהו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר