שלי סבר (מימין) ומורן מישל

בעקבות האירוע בכצנלסון: הפגנה תתקיים מול התיכון, קריאה להשבתת כל התיכונים בעיר

תושבות כפר סבא מורן מישל ושלי סבר מארגנות את ההפגנה מול התיכון וקוראות לתלמידות ותלמידים לא להגיע ללימודים. מישל: "לא יכול להיות שאירוע כזה מושתק ומטופל בחדרי חדרים". גם הנהגת ההורים העירונית קוראת לתלמידי התיכון לא להגיע לבתי הספר

פורסם בתאריך: 7.9.20 17:29

הפעילות החברתיות תושבות כפר סבא, מורן מישל ושלי סבר, קוראות לתושבות ותושבים, תלמידות ותלמידים, להשתתף מחר בבוקר, בשעה 7:45, בהפגנה שהן מארגנות מול תיכון כצנלסון בעיר. זאת במחאה על שתי התקריות החמורות שנחשפו היום (שני), לפיהן תלמידי י"ב בתיכון הכינו, לקראת פתיחת שנת הלימודים, שלטים פוגעניים שעלולים להתפרש כעידוד מעשי אונס וכן כתובת גרפיטי בעלת תוכן מיני פוגעני שרוססה על קירות תיכון רבין. ההפגנה קיבלה את אישור המשטרה ומישל וסבר מצפות שיגיעו אליה תלמידים והורים רבים מתיכונים מכל העיר.

בנוסף קוראות השתיים לתלמידות ותלמידים מכל התיכונים בכפר סבא לא להגיע מחר ללימודים. הן קיבלו רוח גבית מהנהגת ההורים העירונית שקוראת גם היא לתלמידי התיכון לא להגיע מחר לבתי הספר.


קיראו עוד:

סערה בכפר סבא: שלטים שמעודדים אונס וגרפיטי עם תוכן מיני פוגעני בשני תיכונים בעיר


"מחר אנחנו משביתים ומשביתות את הלימודים בתיכוני כפר סבא כהבעת אי אמון בהנהלות בתי הספר והעירייה", אומרת מישל, "לא יכול להיות שאירוע כזה מושתק ומטופל בחדרי חדרים ולא מתוקשר לבתים ולמשפחות שאמורות לחנך את הילדים בבית. התלמידות ואנחנו מקוות שגם התלמידים לא יכנסו מחר ללימודים, לא בכיתות ולא בזום. הדרישה היא לשים בראש סדר העדיפויות את החינוך לשיוויון מגדרי ושיוויון בכלל, מיניות בריאה ותקשורת בריאה, שמירה על עצמנו ועל האחר ועל מוגנות ושקיפות. לא יכול להיות שהדברים האלה לא מתנהלים בשקיפות מול ההורים. אנחנו כל הזמן מדברים על שיתוף פעולה, על שיח גם בבית הספר וגם בבתים, בעצם נלקחה מאיתנו הזכות להיות מדווחים לגבי מה קורה בבית הספר שלנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. המודאג

    איפה החינוך של ההורים ושל בית הספר כשל מוחלט צריך לעבוד על זה חינוך חינוך חינוך

  2. יעל

    איפה בדיוק ההשתקה ומה תעזור לכם שביתה? להיפך, שיגיעו לבית הספר ושידברו על הנושא, במקום שישבו בבית וישוטטו משועממים אחר תכנים שליליים ברחבי האינטרנט.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר