סגן עומר להב. צילום דובר צה"ל

"אני רוצה להיות שם בשביל הלוחמים שלי": סגן עומר להב, בוגר תיכון כצנלסון, מסיים היום קורס חובלים

להב, בן 21, סיים את הקורס במגמת אלקטרוניקה וישרת כסגן קצין אלקטרוניקה על אח"י חנית. "הקורס זו החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים", הוא אומר

פורסם בתאריך: 9.9.20 12:55

תושב כפר סבא סגן עומר להב הוא אחד מ-37 צוערים שמסיימים היום (רביעי) את קורס החובלים היוקרתי של זרוע הים בצה"ל. להב, בן 21, בן לאדי ועדי ואח לענת ורועי, הוא בוגר תיכון כצנלסון במגמת כדורסל וגם שיחק כדורסל בקבוצת הפועל כפר סבא. היא מסיים את הקורס במגמת אלקטרוניקה ויוצב על אח"י חנית, ספינת טילים מדגם סער 5, בתפקיד סגן קצין אלקטרוניקה.

להב מספר שלפני המיונים לקורס לא הייתה לו היכרות גדולה עם המסלול, אבל ידע שהוא מעוניין להגיע לתפקיד שבו יוכל להתפתח בו ולהגשים את עצמו מבחינה מקצועית ופיקודית. אחרי שהגיע לגיבוש לקראת קורס חובלים, הוא מספר, ידע שזהו ייעודו הצבאי. "הקורס זו החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים, וזכיתי להכיר אנשים מדהימים ומיוחדים", אומר להב, "אמנם לא תמיד היה קל, והיינו צריכים לשמור על דריכות גבוהה לאורך כל הקורס. אך במבט לאחור אני מבין שזוהי הדרך הטובה ביותר להיות ראויים ומוכנים למשימתנו העיקרית שהיא הגנה על שטחיה הימיים של מדינת ישראל".

להב מספר שאחד הדברים שהוא מחכה להם במיוחד בתפקיד החדש הוא להיות מפקד. "אני רוצה להיות שם בשביל הלוחמים שלי, שידעו שיש מי שתומך בהם ונותן להם גב", הוא אומר, "אני יודע שנהיה הכי חזקים ומקצועיים שיש ונבצע כל משימה שתינתן לנו על הצד הטוב ביותר. אני מתרגש ומצפה לדרך החדשה שמחכה לי. התכוננתי אליה כל כך הרבה זמן ואני מרגיש מוכן להתחיל לצעוד בה".

טקס הסיום של מחזור 141 בקורס החובלים יתקיים כאמור היום בשעה 18:00 בבה"ד חיל הים בחיפה, בתום תקופה ארוכה של שנתיים וארבעה חודשים. הקורס מקנה לבוגריו דרגות קצונה, רשיון משיט 30, תואר אקדמאי במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ונסיון פיקוד של חמש שנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר