ירדן פסח. צילום פרטי

ירדן פסח, בן 26, אובחן עם אי ספיקת כליות סופנית. משפחתו מחפשת עבורו תרומת כליה דחופה

"לפני חודשיים הוא הרגיש שהרגליים שלו מאוד התנפחו, וכשהוא הגיע לבית החולים הוא כבר היה במצב קריטי", מספרת אחותו מורן. בינתיים טיפול הדיאליזה מציל את חייו

פורסם בתאריך: 17.9.20 08:23

משפחתו של ירדן פסח, בן 26 מכפר סבא, מבקשת את עזרת הציבור בתרומת כליה עבורו, לאחר שאובחן לפני כחודשיים עם אי ספיקת כליות סופנית. ירדן מטופל בחודשים האחרונים במכשיר הדיאליזה, המחליף את פעולת הכליות, במשך ארבע פעמים בשבוע. על התרומה להיות של אדם עם כל סוג דם O (פלוס, מינוס או O רגיל), כאשר נשים שעדיין לא עברו הריון לא יכולות לתרום. יש לציין כי על התורם לעבור מספר בדיקות לפני האישור כתורם.

"אני מלווה את ירדן בכל התהליך, גם בדיאליזות וגם בבדיקות", מספרת אחותו מורן, "כרגע אנחנו סיימנו את כל הבדיקות לטרום השתלה ואנחנו ממתינים לתורם חי. עד האבחון ירדן עבד בתור מנהל מחסן, עבודה פיזית, והוא לא כל כך הרגיש שקורה משהו כרוני. לפני חודשיים הוא הרגיש שהרגליים שלו מאוד התנפחו, וכשהוא הגיע לבית החולים הוא כבר היה במצב קריטי ושם עשו את האבחנה הרפואית".

"כל עוד הוא מקבל דיאליזה זה מציל חיים", מוסיפה אחותו של ירדן. "יש דחיפות בגלל שהוא בחור צעיר ולא רוצים שהוא יהיה שם ויעבור דברים כאלה, זה לא מקום בשבילו. חשוב שההליך יתבצע בהקדם כדי שירדן יחזור לחיים רגילים, דבר שלא קורה כרגע. כרגע הוא מתקשה לנהל שגרה רגילה כי אנחנו המון בבית החולים. אם תהיה תרומה והיא תקלט כמו שצריך, הוא אמור לחזור לשגרה שהוא היה רגיל אליה, ולזה אנחנו מקווים".

כל המעוניין ליצור קשר בכדי לבדוק אפשרות לתרום, מוזמן לפנות למורן – 0526228699.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר