מרססים תחנות אוטובוס בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא
מרססים תחנות אוטובוס בכפר סבא בסגר הקודם. צילום עיריית כפר סבא

קנסות, סגירת מתקני משחקים וביטול תפילות: כך מנסה כפר סבא להימנע מלהפוך לעיר אדומה

עיריית כפר סבא הודיעה על נקיטת שורה של צעדים בניסיון לבלום את התפשטות הקורונה בעיר. רפי סער: "אנו נלחמים על בריאות התושבים"

פורסם בתאריך: 23.9.20 15:27

עיריית כפר סבא הודיעה לפני שעה קלה על נקיטת צעדים שמטרתם לבלום את התפשטות נגיף הקורונה בעיר ו"כחלק מהמאמץ העירוני למניעת הפיכתה של העיר לעיר אדומה על פי מודל הרמזור של פרופ' גמזו ומשרד הבריאות", לשון הודעת העירייה.

בין השאר, הודיעה העירייה על סגירת מתקני המשחקים בגינות הציבוריות וסגירת מגרשי ספורט והחשכתם בשעות הערב כדי למנוע התקהלויות בהם, תגבור האכיפה וביטול תפילות יום כיפור בבתי הספר במסגרת פרויקט "מתפללים יחד". כמו כן, פעילויות האזרחים הוותיקים יועברו במתכונת מקוונת.

"בהתאם להערכת מצב שהתקיימה היום עם כלל הגורמים המקצועיים בעירייה, ובהמשך לעליית התחלואה בקורונה בעיר, הוחלט בין היתר כי הגינות הציבוריות ומגרשי הספורט ייסגרו לשימוש הציבור באופן מיידי", מסרה העירייה, "בנוסף, מגרשי ספורט שלא ניתן לנעול, יוחשכו בשעות הערב והלילה, כדי למנוע התקהלות. כמו כן, פקחי העירייה לא יסתפקו בנתינת התראות ומעתה יחולקו דוחות בגין אי עטיית מסכה והתקהלויות בשטחים ציבוריים או בחנויות. כוח האכיפה העירוני הורחב ותוגבר בחיילות וחיילי פיקוד העורף".

כאמור, פרויקט "מתפללים יחד", במסגרתו נפתחים בתי ספר בכפר סבא ביום כיפור לתפילות משותפות, בוטל. התפילות בבתי הכנסת ובשטחים הפתוחים יתקיימו בהתאם להנחיות והגבלות התו הסגול. פעילות מועדוני אזרחים ותיקים תועבר למדיום המקוון במטרה לשמור על בריאותם, כפי שנעשה בפעילויות החוגים בעיר, הקונסרבטוריון ותנועות נוער.

ראש העירייה רפי סער: "אנו נלחמים על בריאות התושבים ועושים כל מאמץ כדי לעצור את המשך התפשטות נגיף הקורונה בעירנו. זו האחריות של כולנו. האחריות שלנו כלפי ההורים, כלפי הסבים והסבתות, כלפי הילדות והילדים, כלפי כל אחד ואחת מאיתנו. נעשה כל מה שביכולתנו, לרבות נקיטת צעדים נוספים ככל שנצטרך, על מנת לעצור את התחלואה בכפר סבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שש

    כן בטח שבעים אחוז מהאנשים ברחוב בשעה זו עם מסיכה על הפה בלבד או בלי מסיכה הצחקתם אותי.תחשבו שזה רכב ואז תתנו דוח אולי זה יעבוד

  2. עדי

    שיסגרו מתקנים וגני שעשועים
    אבל לא פארקים.
    זה אוויר פתוח ללא מגע.
    אנשים ייפגשו בבתים במקום בפארק.
    העם לא קונפורמי כמו בסגר הקודם.

  3. גל

    עצוב שהעירייה היתה התרדמת עד עתה .לו נהפוך לאדומה כולנו נשלם את המחיר. מצער מאוד מאוד

  4. דורון

    מה ביטול תפילות? עברתי כרגע ליד בית הכנסת בוייצמן ומאות כסאות מוצבים ברחוב באמצע העיר
    תגידו אתם נורמלים?איל נותנים לזה להתרחש? ואת גני השעשועים סגרתם? הכפיה הדתית בשת״פ סער הגיעה לכםר סבא
    בושה

  5. ישראל

    ממש מצחיק אותי. תתחיל לתפקד כמו ראש עיר. אין שום אכיפה אנשים מתקהלים בקבוצות גדולות. חלק מהאנשים ללא מסיכות. זה הוא שתעשה משהו קיצוני עכשיו הוא שאחר כך אתה יהיה לנו המון מתים בגלל שלא עשית אכיפה קשה.

  6. מטי

    התשובה היא קנסות ואכיפה. אנשים מצפצפים, רואים פקח שמים מסיכה, רק הוא הולך – מורידים. חוסר אכפתיות כזה יש רק בישראל. לא תמצא מדינה שלא מצייתת לחוקים. מקווה שהאכיפה תגבר .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר