הפגנה ברחוב ויצמן בכפר סבא. שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

הפגנות נגד הממשלה ונתניהו במוקדים שונים בכפר סבא. שלושה נעצרו. צפו

הפגנות גדולות התקיימו בפינת הרחובות ויצמן-סוקולוב ו-ויצמן-רוטשילד. הפגנות התקיימו גם בגשר בגין, צומת עליה, גן הזכרון וצומת הרחובות הפועל-בן יהודה. נעצרו מפגינים מול ביתו של אשכנזי

פורסם בתאריך: 3.10.20 19:53

מאות יצאו היום (שבת) לרחוב ויצמן בכפר סבא, ולמוקדים אחרים בעיר, כדי להפגין נגד הממשלה וקראו לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו. זאת לאחר שהכנסת אישרה ביום רביעי לפנות בוקר חוק המגביל את היציאה של אדם להפגנה למרחק 1,000 מטר מביתו. הפגנות גדולות התקיימו בפינת הרחובות ויצמן-וסוקולוב ו-ויצמן-רוטשילד. הפגנות התקיימו גם בגשר בגין, צומת עליה, גן הזכרון וצומת הרחובות הפועל-בן יהודה.

יעקב אמיר, הפעיל החברתי ומפעיל עמוד הפייסבוק ביקורת בונה, תיעד הערב עימות בין שוטרים לתושבים:

3 מעצרים בכפר סבא : מחאת הדגלים בסמוך לביתו של שר החוץ גבי השכנזי . ברחוב הכרמל כפר סבא.תיעוד : ביקורת בונה .התקשורת של העיר.בקרוב עוד סרטונים !!! שתפו

Publiée par ‎ביקורת בונה‎ sur Samedi 3 octobre 2020

מהמשטרה נמסר שעצרה שלושה מפגינים במהלך הפגנה שנערכה סמוך לביתו של שר החוץ גבי אשכנזי. "המפגינים החלו לחרוג מהוראות המשטרה בכל הנוגע לתנאי הפגנה סמוך לבתים פרטיים של נבחרי ועובדי ציבור ולתקנות הבריאות", מסרה המשטרה.

צפו:

הפגנה ברחוב ויצמן בכפר סבא. שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

הפגנה ברחוב ויצמן בכפר סבא. שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים

הפגנה ברחוב ויצמן בכפר סבא. שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות יוצרים


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. יורם השרוני

    אנרכיסטים שמאל קיצוני מדביקי קורונה במכוון , שונאי ישראל הרוצים לחיות תחת הפלסטינאים.
    בושו לכם

  2. דוידוביץ

    חלאות זבל אנושי משמדיי האומה מפיציי המגפה הם וראשהם אלה שרוצים לימשול מלאי שחיתות ותועבות והתאוות ואתם המפגינים בשר התותחים שלהם ש99% לא יודעים על מה הפגנה הכול כסף וכול אלפי חולים ומאות מתים זה לא ישכח חסרי חוליות ופראי אדם

  3. ישראלי

    אני מכפר סבא לא ידעתי שיש לידי סוטים ואנרכיסטים שמפגינים ומפיצים מחלות

  4. גבי

    התבוסתנים של מפלגת העבודה ושאר מפלגות השמאל יכולים להפגין כמה שבא להם. הימין תמיד יביס אותם וינהל את המדינה. אבל,וזה אבל גדול,יש לעשות סדר וניקיון בפרקליטות,ביועמש ובבגץ ולשנות מון היסוד את סמכותם ,בקיצור לנקות את האורוות מריח הצואה והשתן.

  5. לילית

    זה כל הפלצנים שהפכו את העיר לעיר אדומה עם השטויות בראש שלהם. יש קורונה! פחי אשפה מהלכים, מה לא מובן במילה סגר? לשבת בבית קשה לכם?

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ההעיר הזאת מלאה זבל שהגיעו הרבה מתל אביב נוסף על הזבל הקים

  7. אזרח כפרסבאי שפוי

    יש לבער את היבלית – אספסוף שמאלני אנרכיסטי מן הארץ. טינפו לצערינו את רחוב וויצמן – חלאות

  8. י.י.ל

    מי שנלחם למען סולידריות , לא מפיץ מילים של שנאה. שנאת חינם תמיד הייתה מחלה שלנו וה"ישראלים" מפיצים את השנאה בשליחות נאמנה וזה ממש לא משנה מאיזה צד אתה בא. אם כל המרץ הזה היה מופנה לפעולות של אהבת חינם לא היה צריך הפגנות וכל הסאגה הזאת הייתה נמנעת מכולנו. ובבחינה נוספת, אפשר לשבת בבית כשכל המדינה נאכלת מבפנים ולהגיד שיש קורונה אז לעזאזל עם הכל. לא שמאל וימין, עם אחד! יותר חשוב מפוליטיקה בגרוש ודיעות חסרות משמעות. יום אחד נתעורר ונבין שהשנאה לא השאירה לנו כלום ויצאנו מרומים- בחינם ובלי שום מאמץ. דע את היריב (זה שמבפנים)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר