השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא
השכונה הירוקה הצפונית. צילום איתמר סיידא

בשכונה הירוקה הצפונית מבקשים מהתושבים: תתנדבו לוועד

עד אמצע החודש הבא צריכים להיות לפחות 12 מתנדבים כדי לקיים בחירות לתפקיד היו"ר. החשש: השכונה תהיה ללא ועד

פורסם בתאריך: 29.8.17 20:46

בוועד השכונה הירוקה הצפונית, קוראים לתושבים למהר ולהתנדב לשורות הוועד על מנת שעד ה־16 בספטמבר יגובשו לפחות בין 12-16 חברי ועד שמתוכם יבחר יו"ר ועד השכונה וכן בעלי תפקידים נוספים. נזכיר כי לפני כחודשיים, בעקבות ביקורת של תושבים בשכונה ופעילים בוועד השכונה להצלת השכונה הירוקה (ועד פעולה של תושבים המתנגדים לתוכניות בנייה בשכונה), על כך שוועד השכונה לא מייצג את התושבים כראוי מול העירייה בשיחות בנושא תוכנית בניית שכונת קניאל בצפון השכונה הירוקה הצפונית, החליטו חברי הוועד לקיים בחירות לתפקיד היו"ר. היו"רים הנוכחית, תהילה מימון, כבר הודיעה שלא תתמודד בבחירות והיא בוחנת אפשרות לרוץ למועצת העיר.

בוועד השכונה הספיקו מאז ההודעה על קיום בחירות לגייס מתנדבים, תושבי השכונה שישמשו כועדת בחירות, והם יבחנו האם כל מתנדב עומד בתנאים להיות חבר ועד, בין היתר תוך בדיקה שאין שייכות פוליטית מסוימת. חברי ועדת הבחירות הם תושבי השכונה – עו"ד חגי אורן, יעל דרור, לאה מנסור, אירן פרידלנד וייעץ להם שמוליק דורנבוש, שהיה יו"ר הועד הקודם של השכונה.
מאז יצאו חברי הוועד בהודעה על קיום הבחירות, התנדבו מספר אנשים אך עדיין לא בכמות מספיקה. תאריך היעד שנקבע לגיבוש רשימת חברי הוועד הוא ה-16 בספטמבר שלאחריו מתכוונים לקיים את הבחירות, בהם ייבחרו חברי הוועד את היו"ר ובעלי תפקידים, וכן ישובץ כל אחד לתחום אחריות אחר – כמו פיתוח סביבתי, תחבורה, חינוך, קשרי תושבים ועוד. עם בחירת היו"ר וחלוקת השיבוצים, יציגו את הרשימה שנבחרה לתושבים ואם לא יהיו התנגדויות מיוחדות, אלו יהיו חברי הועד.
"הגיע הזמן לקיים את הבחירות האלו, גם בעקבות הביקורת שהייתה וגם כי לא נשארנו הרבה בוועד", אומרת לאה מנסור, חברת הוועד. "הרעיון בבחירות האלו הוא לחזור למה שהיה פעם בוועד, ולהיות בין 12 ל-16 אנשים. במידה ולא נצליח להשיג את מספר האנשים הדרוש, נראה אם יש טעם להאריך את תאריך היעד או שנחליט שאין ועד לשכונה. אני מאוד מקווה בשביל אנשי השכונה שאכפת להם מספיק בשביל שיהיה להם ועד, כי זה לטובת השכונה". מנסור אומרת כי כרגע יש 8 חברים בוועד, שלא ברור אם כולם יתמודדו לבחירות, ולכן, על מנת להגיע לפחות ל־12 חברי ועד, הם מבקשים כעת מהציבור להתנדב לוועד על מנת לקיים את הבחירות. "אני קוראת לכל תושבי השכונה לקחת חלק וכל מי שרוצה ויכול לתרום שיצטרף אלינו. ועד שכונה בא בסופו של דבר לבצע את הגישור בין אינטרסים של תושבים שגרים כאן לבין העירייה, ויש לזה חשיבות מאוד גדולה בעיקר בשכונה שהיא בבנייה מאסיבית ויש לה הרבה צרכים בכל התחומים. כשיש שיתוף פעולה של תושבים העירייה עושה מאמצים. אנחנו נעשה את מיטב יכולתנו כדי לגשר בין התושבים לעירייה. תפקיד הוועד הוא לא להחליף התארגנויות שונות של אנשים בשכונה. בתור ועד אנחנו מבקשים לקחת חלק בתהליך קבלת ההחלטות בעירייה", אומרת מנסור.
תושבים המעוניינים להצטרף לועד יכולים לפנות במייל- [email protected] עד לתאריך 16.9.2017. זאת תוך ציון שם מלא, רחוב מגורים, וטלפון. רצוי לציין מהו תחום העיסוק וכיצד ניתן לתרום לועד.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר