רחוב ויצמן כפר סבא. צילום גיא פופ
רחוב ויצמן בכפר סבא. צילום גיא פופ

"גזירת מוות לעסקים": סער קורא לשר הבריאות ולגמזו לאפשר פתיחת עסקים קטנים

ראש עיריית כפר סבא קורא לפתוח עסקים קטנים הממוקמים באזורים פתוחים במרחב הציבורי בערים המוגדרות ירוקות או צהובות: "זה אפשרי ובטוח"

פורסם בתאריך: 8.10.20 13:37

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, שלח אתמול מכתב לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולפרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, וקרא להם לאפשר פתיחת עסקים קטנים הפועלים במקומות פתוחים בערים המוגדרות ירוקות או צהובות לפי מודל הרמזור של פרופ' גמזו.

"המתווה המהודק עליו החליטה הממשלה, שכולל סגירה מלאה של כלל העסקים לקבלת קהל, הינו בבחינת גזירת מוות על העסקים הקטנים, אשר מתקשים לשרוד, ויביא לקריסתם", כתב סער, "אני קורא לכם: אפשרו לעסקים הקטנים, הממוקמים באזורים פתוחים בערים המוגדרות ירוקות או צהובות, לפתוח את דלתותיהם ולפעול בצורה מבוקרת, תחת שמירה על הנחיות התו הסגול כבר לאחר החג. איני מוצא כל סיבה שחנויות, הממוקמות באזורים פתוחים במרחב הציבורי, בערים המוגדרות ירוקות או צהובות, יישארו סגורות ובעליהן יפסידו את פרנסתם בתקופה כה קשה. זה אפשרי ובטוח!".

רפי סער. צילום אריה אברמזון

רפי סער. צילום אריה אברמזון

סער הוסיף: "במידה ויתאפשר לעסקים אלה לפתוח מיידית את שעריהם, הנני מתחייב כי עיריית כפר סבא בראשה אני עומד תמשיך לקיים פעילות הסברה נרחבת ומקיפה באשר לשמירה על ההנחיות, כפי שאנו מבצעים מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל, ואכיפה מוגברת של הנחיות התו הסגול בקרב העסקים המקומיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חני אורן

    לגבי פתיחת עסקים קטנים ברחוב ויצמן לפי התו הסגול מה הוחלט ראש ערית בת ים החליט ליפתוח עסקים קטנים מה איתנו רוצים להיתפרנס בכבוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר