חלק מהחבילות שאספה הנהגת ההורים בכפר סבא לחיילי צה"ל. צילום באדיבות הנהגת ההורים

בזכותכם: הנהגת ההורים אספה יותר מ-1,200 חבילות לחיילים שנמצאים בעוצר קורונה

"מחמם את הלב לראות שבתוך כל מה שקורה בחברה הישראלית, יש לנו עדיין די.אן.איי של נתינה, אהבה וערבות הדדית", אומר יו"ר הנהגת ההורים יובל קדוש. איסוף החבילות ממשיך גם בימים אלה

פורסם בתאריך: 13.10.20 18:05

הנהגת ההורים בכפר סבא רשמה השבוע הצלחה גדולה במבצע ההתרמה שערכה למען חיילי וחיילות צה"ל, כאשר עד כה נאספו יותר מ-1,200 חבילות, אשר יחולקו ליחידות שנמצאות בפעילות מבצעית בעוטף עזה ובגבול ישראל-מצרים, ובין השאר לחטיבות הנח"ל, גבעתי, שריון, הנדסה, תותחנים ועוד. יש לציין כי היחידות נמצאות בעוצר יציאות, עקב הגבלות הקורונה בצה"ל.

איסוף החבילות לא הסתיים ונמשך גם בימים אלו, אך אתמול כבר החלו לצאת החבילות אל החיילים בשטח. בחבילות ישנם ממתקים, פיצוחים, מוצרי היגיינה, מסיכות חד פעמיות ואלכוג'ל כמו גם משחקי לוח וקלפים, סוללות ופנסים. "ההירתמות פשוט מרגשת", מספר יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יובל קדוש, "מחמם את הלב לראות שבתוך כל מה שקורה בחברה הישראלית, יש לנו עדיין די.אן.איי של נתינה, אהבה וערבות הדדית. אנחנו מוכיחים את עצמנו בצורה מיוחדת".

יובל קדוש, החבילות והחיילים. צילום באדיבות הנהגת ההורים העירונית

קדוש מוסיף: "מגיע שאפו ענק לכל חברי הנהגות ההורים בעיר ולכל יושבי הראש. כולם נתנו עבודה, כמו גם בתי הספר שעשו מאמץ גדול. תודה מיוחדת גם לגיא פופ מהקיוסק 'בונבון' שבעצמו תרם המון. אנחנו מחבקים באהבה כל כך הרבה יחידות צבאיות, ולראות את הילדים והילדות שלנו מתפנקים זה תענוג גדול. כשאתה בהנהגת ההורים, עם כל העיסוקים שלנו ביום-יום, אנחנו שמחים גם להביא לידי ביטוי את היופי של החברה ואת החיבוק החם. שאפו ענק לעיר כפר סבא, מבחינתי זה יום חג".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר