רובוט הניקיון בשכונה הירוקה

איי רובוט, הגרסה העירונית: צפו ברובוט הניקיון החדש של עיריית כפר סבא בפעולה

הרובוט, שפיתחה חברת אינוקס רובוטיקס, החל אתמול במיפוי רחוב בן יהודה לקראת פיילוט שיחל ברחבי העיר בימים הקרובים. "מדובר בתגבור טכנולוגי למערך הניקיון הקיים", אומרים בעירייה

פורסם בתאריך: 13.10.20 08:19

הכירו את האיי רובוט העירוני של כפר סבא. אתמול (שני) החל רובוט הניקיון האוטונומי במיפוי של רחוב בן יהודה, לקראת פיילוט שייצא לדרך בעוד כעשרה ימים ועשוי להביא לשינוי בכל מה שהכרנו בנוגע לניקיון העירוני. מדובר ברובוט שפיתחה חברת אינוקס רובוטיקס, שבדומה למכשיר ה"איי רובוט" הביתי, יכול לנקות שטחים בצורה עצמאית לחלוטין, ללא עזרת אדם.

הפיילוט של רובוט הניקיון העירוני ייערך כחודש ימים, בסיומו תחליט עיריית כפר סבא על היקף הפעילות שלו בשטח. הפיילוט יתקיים בכל רחבי העיר, ובעיקר ברחוב בן יהודה ובגני המשחקים בעיר, כאשר בפיילוט יקח חלק רובוט אחד. בימים אלה לומד הרובוט את השטח לקראת תחילת הפיילוט, והוא ממפה את האזורים בהם יעבוד.

"ראש העיר רפי סער הנחה לאתר טכנולוגיות חדשות שיביאו לשיפור בניקיון העיר", נמסר מעיריית כפר סבא, "מדובר במהלך חדשני, שאם יצלח אמור לשפר את רמת הניקיון בעיר. מדובר בתגבור טכנולוגי למערך הניקיון הקיים, כאשר בתור עיר ירוקה אנחנו תמיד בוחנים קידום של טכנולוגיות שיביאו לשיפור והתייעלות בנוגע לניקיון העיר".

סיבה נוספת לניסיון להכניס את הרובוט למערך הניקיון בעיר, אומרים בעירייה, הוא להקל על עובדי הניקיון העירוניים שנדרשים לצאת לשטח ולעבוד גם בימי החורף הסוערים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר