להקת הנערים מכפר הנוער בן יקיר בהופעה לדיירי בית האבות עמיגור בכפר סבא. צילום Ron Ardity Photography

"מאוד התרגשנו": צפו בלהקת הנערים שהופיעה בפני דיירי בית האבות בכפר סבא

להקה של בני נוער מכפר הנוער בן יקיר הופיעה ביום שישי בפני דיירי בית האבות שקד של חברת עמיגור, שרבים מהם ניצולי שואה. צפו בקטע מההופעה

פורסם בתאריך: 18.10.20 12:12

להקת נערים מכפר הנוער הדתי בן יקיר שבכפר הרא"ה בעמק חפר קיימה ביום שישי הופעה בפני עשרות דיירי בית גיל הזהב שקד של חברת עמיגור בכפר סבא, קשישים וניצולי שואה, שחלקם צפו בהופעה ממרפסות החדרים. הנערים, בני 16-15, שרו בין השאר את "לבחור נכון" של אמיר דדון ו"ובינהם" של מאיר בנאי, ובסיום ההופעה חילקו לדיירים חלות ועוגות לשבת לכל הדיירים. "מאוד התרגשנו לשמח קשישים, שיכולים להיות סבא או סבתא של כל אחד", אמר אחד הנערים.

צפו:

הפעילות התקיימה ביוזמת הרוח הישראלית, חברה בת של הסוכנות היהודית, במטרה לשמח ולעודד את הדיירים, רבים מהם כאמור ניצולי שואה, שבעקבות הנחיות הקורונה סובלים מבדידות ללא יכולת להיפגש עם בני משפחה. "מדובר בנערים מוכשרים, אשר גאים מאוד לתרום בחזרה לקהילה ולשמח את הדיירים המבוגרים, במיוחד בימים אלו, לנוכח הנחיות הקורונה, בה הם מבלים תקופות ארוכות בתוך כפר הנוער, ומבינים היטב את הצורך של המבוגרים, וכמובן גאים להראות כישוריהם בפני הקהל", אמרה מיקי דהב, מנכ"לית הרוח הישראלית.

צילום Ron Ardity Photography

ארז שני, סמנכ"ל עמיגור, אמר: "אני מודה לחברי הלהקה הצעירים שנרתמו לשמח ולחזק את רוחם של הדיירים המבוגרים ולהפיג את בדידותם, ולעובדי עמיגור על הטיפול המסור והיומיומי והדאגה לאלפי קשישים וניצולי שואה. אנו מקיימים מגוון פעילויות לאורך תקופה מורכבת זו, כדי לסייע לדיירים המבוגרים הן כדי לחסוך מהם צורך לצאת החוצה ולהסתכן בחשיפה לנגיף, והן כדי לסייע בהפגת הבדידות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר