ד"ר בני שכטר. צילום בית חולים מאיר

הגניקולוג ד"ר בני שכטר הורשע במעשה מגונה במרמה במטופלת

ד"ר שכטר, העובד בבית החולים מאיר בכפר סבא ובמרפאות פרטיות, זוכה מסעיף אינוס במרמה. במאיר הבהירו כי מאז נודע על פתיחת החקירה נגדו הוא הועסק רק בעבודות אדמינסטרטיביות ולא בא במגע עם מטופלות

פורסם בתאריך: 21.10.20 14:52

הגניקולוג והסקסולוג ד"ר בני שכטר, העובד בבית החולים מאיר בכפר סבא ובמרפאות פרטיות, הורשע ביום שני השבוע בעבירות של מעשה מגונה במרמה וזוכה מסעיף אינוס במרמה. כך נקבע על ידי הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בראשות השופטת טלי חיימוביץ. בבית החולים מאיר הבהירו כי מאז נודע על פתיחת החקירה נגד ד"ר שכטר הוא הועסק רק בעבודות אדמינסטרטיביות ולא בא במגע עם מטופלות, ושבית החולים חוייב על ידי בית המשפט להמשיך ולהעסיק אותו. העבירה שבה הורשע ד"ר שכטר לא אירעה בבית החולים.

על פי כתב האישום, ד"ר שכטר שימש כרופא נשים וכמטפל מיני, ועבד לאורך כל תקופת העבירות המיוחסות בכתב האישום בבית החולים מאיר. הרשעתו בסעיף של מעשה מגונה במרמה באה בעקבות מקרה שאירע בחודש מאי 2015, כאשר אישה הגיעה אל מרפאתו של ד"ר שכטר בבת חפר, והתלוננה על כאבים בעת קיום יחסי מין. על פי כתב האישום, שכטר ביקש מהמתלוננת לשכב על מיטת הטיפולים, לפשוט את בגדיה התחתונים, נטל מכשיר רטט, הניח אותו על איבר מינה של המתלוננת וביקש ממנה לדרג את הנאתה המינית בתגובה להפעלת המכשיר, בסולם של 1 עד 5, והבהיר לה כי חדירה צריכה להתבצע בדרגת הנאה 3. המתלוננת לא דירגה את הנאתה המינית בהתאם לסולם ההנאה כמצופה, בתגובה אמר לה הנאשם: "את ממש קשה, אני לוקח את זה כאתגר אישי", והמשיך לעסות זמן ממושך את איבר מינה באמצעות המכשיר.

בהכרעתם כתבו השופטים: "קבענו כי גירוי מיני של מטופל במהלך טיפול, מבלי לבקש ולקבל את הסכמתה המודעת, גורם לביזויה. בהינתן שפרקטיקה זו גורמת לביזוי מיני של המטופלת, גם אם יש בה כדי לשרת מטרה טיפולית כלשהי, היא אסורה ומקיימת את יסודות עבירת מעשה מגונה במרמה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר