המרדף אחר הנהג ברכב הגנוב. צילום משטרת ישראל

צפו בסרטון: גנב הרכב ניסה להימלט מהשוטרים ונסע נגד כיוון התנועה ב-531

במהלך מרדף שניהלו השוטרים אחרי הגנב הוא החל לנסוע נגד כיוון התנועה. בהמשך ברח לשדה סמוך עד שנתפס. צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 22.10.20 13:38

תושב פתח תקוה מואשם כי גנב רכב מכפר סבא, נמלט מהשוטרים ונעצר בתום מרדף רגלי של השוטרים אחריו. במהלך המרדף הוא נסע נגד כיוון התנועה תוך סיכון השוטרים ומשתמשי הדרך.

צפו: החשוד נוסע בניגוד לכיוון התנועה:

ביום 6.10.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על גניבת רכב שחנה ברחוב תל חי בכפר סבא. חברת פוינטר הכווינה את השוטרים למיקום הרכב ונמצא כי הגיע לכביש 531 לכיוון מחלף 444. שוטרים הציבו מיד במקום מחסום משטרתי לעצירת הרכב הגנוב אך משנהג הרכב הבחין בהם, נסע אחורנית נגד כיוון התנועה לפחות לאורך 500 מטרים. השוטרים החלו במרדף רגלי אחר החשוד ובהמשך נכנסו לניידת ודלקו אחריו. בהמשך, החשוד עצר את הרכב והחל במנוסה רגלית בשדות לכיוון מושב אלישמע.

כוחות משטרה נוספים הגיעו למקום וביצעו מרדף רגלי אחר החשוד. תוך כדי כך, החשוד פגש נהג טרקטורון ואמר לו כי היכו אותו וביקש סיוע לצאת מהמושב. נהג הטרקטורון סירב והחשוד נמלט וקיפץ מעל חומת בית באחד המשקים במושב, שם התחבא. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשוד כשהוא מסתתר.

החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והשבוע מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה פוחזת של רכב, הפרעת שוטר והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר