אורן בן נתן ודוריאן ון אלן

"צעקו לנו 'צריך לחסל אתכם'": זוג חד מיני הותקף מילולית ליד ביתו בכפר סבא

אורן בן נתן ודוריאן ון אלן הלכו יד ביד ברחוב בן יהודה בערב שבת. חבורת נערים נטפלה אליהם. "אנחנו לא מתביישים במי שאנחנו ולא מפחדים. חשוב לנו להעלות את זה למודעות למען אנשים אחרים", אומר דוריאן

פורסם בתאריך: 25.10.20 12:36

אורן בן נתן ודוריאן ון אלן, זוג חד מיני מכפר סבא, חוו ביום שישי בערב אירוע קשה כאשר הלכו יד ביד סמוך לביתם, ברחוב בן יהודה. השניים, בני 21 ו-19, נתקלו בחבורת נערים שהטיחה בהם מילים קשות וצעקה לעברם "צריך לחסל את כולכם".

"הנערים, לדעתי בני 16-15, ראו אותנו ברחוב, הסתכלו וצעקו לנו 'Gay shit' שוב ושוב", מספר דוריאן, "אמרנו להם 'יופי, נכון, אנחנו גייז. שבת שלום'. הם המשיכו וצעקו לנו 'צריך לחסל אתכם, צריך לחסל את כולכם. שמענו את הדברים הקשים והמשכנו לדרכנו. זאת הפעם הראשונה שקורה לנו דבר כזה".

דוריאן מספר כי למרות התחושות הקשות, הוא לא חושש מהבעת גילויי חיבה לבן זוגו ברחוב. "זה לא ישנה אותנו", הוא אומר, "אנחנו לא מתביישים במי שאנחנו ולא מפחדים, אבל כן חשוב לנו להעלות את זה למודעות, למען אנשים אחרים שאולי יש להם קצת פחות ביטחון במי שהם ולא ירגישו בטוחים להסתובב ברחוב".

דוריאן עבר לאחרונה לכפר סבא מתל אביב. "תל אביב היא המרכז של הקהילה, וכשאומרים שאין להט"בופוביה בישראל מתייחסים בעיקר לתל אביב", הוא אומר, "פחות מסתכלים על מה שקורה מחוץ לה, בערים בהן המצב יותר טעון שיפור. בכפר סבא יש איזון דק מאוד בין אוכלוסיה חילונית ודתית, ואלו דברים שצריך להביא אותם למודעות כי ישראל היא לא רק תל אביב".

סגן ראש עיריית כפר סבא עילאי הרסגור-הנדין, התייחס למקרה: "כפר סבא נושאת את דגל הסובלנות. הקהילה שלנו מורכבת ממגוון נפלא של תושבות ותושבים בעיר, ומבחינתי לא נשלים עם ביטויי שנאה. ואכן, כל מקרה כזה יענה בפעילות עירונית למען הקהילה. בשבוע שעבר נכנסה לתפקידה רכזת עירונית לקהילה הגאה, שמצטרפת לעובדת הסוציאלית לקהילה שצירפנו לאחרונה. אנחנו נמצאים בהכנות לקראת פתיחה של מרכז גאה עירוני וכמובן מעודדים את כניסתם של חוש"ן וארגונים נוספים לבתי הספר. בשנה שעברה זכינו בניקוד העירוני הגבוה ביותר בארץ על פעילות להט"בית בבתי הספר, אך כפי שניתן לראות יש עוד דרך ארוכה לפנינו. כל עוד ישנם זוגות שלא יכולים ללכת ברחוב מבלי שיספגו אלימות מילולית ואף גרוע מכך, הפעילות תמשיך ותגבר".

יו"ר האגודה למען הלהט"ב, הילה פאר, אמרה: "מדובר במקרה להט״בופובי חמור. המציאות שבה בני זוג לא יכולים ללכת ביחד ברחוב מחשש שיותקפו היא בלתי נסבלת וחייבת להיפסק בין אם באמצעות אכיפה והסברה נחושה. לכל אחד ואחת מגיעה הזכות לחיות בביטחון ונמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם העירייה, בהרחבת מעני ההסברה והרווחה בעיר בעבור חברי וחברות הקהילה הגאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. אזרח

    זה בטחהערסים מהשכונות. בכפר סבא בכללי מקבלים את כולם. אף אחד לא יקבע לאחר מה זאת אהבה

  2. עזבו

    איזה שטויות כי תאמינו לי שאם היו אומרים שתוקפים חרדים או אוטיסטים תאמינו לי שהמקרה לא היה מקבל כל כך הד תקשורתי ופרסום כזה גדול באינטרנט

  3. מאיר

    שני הומואים שמתגרים באנשים הולכים מחובקים ברור שישנם אנשים שלא אוהבים את זה בבית שיעשו מה שרוצים ברחוב שיתחשבו באחרים אני בז להם.

  4. ויסקי

    הר סגור ודומיו הפליטיקאים הפכו לפודלים ולגחמותיהם של כל מיני יצורים
    מעוותים אשר רוצים להפוך את הלא נורמלי לנורמלי.הלהטבים הם תופעה
    המנוגדת לטבע האנושי והכנסתה
    במסגרת הלימודים מעוררת חלחלה
    בסכנתה להפיל תלמידים מבולבלים
    ברשתם של הלהטבים.

  5. תנו לאנשים לחיות

    חלק מאנשים עדיין חיים בימי הביניים
    שכל אחד יתעסק בענינים שלו ולא יכנס למיטה עם מי שהוא לא רוצה
    עוד מעט תהיה פה משמרת צניעות שלא תרשה ללכת יד ביד בחוץ גם לדו מיניים

  6. יונה

    תנו לכל אדם לחיות את חייו ואל תתערבו ואל תזלזלו באף אדם בגלל מינו, נטיותיו, יכולותיו, מראיהו וכו'. כל אדם הוא אדם וחבל שנערים בני 15 או 16 מראים חוסר סובלנות וחוסר קבלה כלפי אחרים.

  7. אהבה זה אהבה

    מה זה התגובות האלה? שכל אחד יעשה מה שטוב לו ולמה שיהיה אסור להם להתנהג כמו זוג רגיל בחוץ?? יש להם זכות כמו לכל אחד אחר , והם כן הנורמה והם בדיוק כמו כל אחד אחר וזה טבעי , אפילו בחיות יש הומוסקסואליות אבל רק בבני אדם יש הומופוביה , תכבדו כל אחד באשר הוא , במה שטוב לו , במה שהוא אוהב , תכבדו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר