יתוש. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
יתוש. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"הילדים נעקצים וסובלים": תלונות רבות על מכת יתושים בכל רחבי כפר סבא

התושבים דורשים מהעירייה למצוא פתרון. העירייה: "אנו מבצעים טיפולי מניעה והדברה במוקדי הדגירה, אנו מזכירים לתושבים להימנע מהיקוות מים במוקדים שונים, לדווח למוקד העירוני 106 וכל הפניות ייענו ויטופלו"

פורסם בתאריך: 27.10.20 08:25

תושבים רבים בכפר סבא מתלוננים על מכת יתושים וזבובים הפוקדת את עיר, שמקשה מאוד על בילוי מחוץ לבית, ובמיוחד בגינות המשחקים. בקבוצות הפייסבוק העירוניות רבו בשבועות האחרונים טענות על ילדים שחוזרים הביתה מהגינות מלאים בעקיצות, וכי פניות לעירייה לא הביאו לפתרון. כך למשל התקבלו תלונות על ריבוי יתושים ועקיצות בפארק כפר סבא ובשכונות מרכז העיר, כמו גם בגינות משחקים רבות ברחבי העיר, כולל בשכונות הירוקות.

"הדבר היחיד שעוד נותר לנו לעשות בתקופת הקורונה זה להיות בגינות משחקים", מספרת מיכל גולדנברג, תושבת מרכז העיר, שמרבה ללכת עם ילדיה לגינת אורט ולגינות שברחוב המפלס, "ממש קשה להיות בגינות ואנחנו רוצים לצאת עם הילדים, שרובם נמצאים בבית וחייבים לצאת כמו אוויר לנשימה. חוץ מזה שמדובר במטרד, זה גם מסוכן. הרבה אנשים פונים לעירייה והם מסבירים שהם מטפלים רק באזורים רטובים, אבל זו התחמקות. המכה העיקרית בעיר היא של עצי פיקוס, שעושים המון לכלוך ומסביבם חגים המון זבובים. כל מי שיש לו ילדים בעיר מרגיש ככה, הילדים נעקצים ומאוד סובלים, אנחנו מורחים תכשירים אבל הגיע הזמן שהעירייה תמצא לנושא הזה פתרון".

מעיריית כפר סבא נמסר: "אנו נמצאים בימים אלה בתקופת מעבר של עונת הסתיו, הכוללת בין היתר ימים חמים מאוד, המביאים גל חרקים מעופפים בכל רחבי הארץ, לרבות העיר כפר סבא. עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות יתרה למטרד זה ולכל נושא התרבות יתושים וזבובים, ומבצעת טיפולי מניעה והדברה במוקדי הדגירה, הן בעת זו והן במהלך השנה. חשוב לציין, כי יתוש מסוג הנמר האסייאתי אינו מגיע ממוקדי דגירה בתעלות ניקוז עירוניות, אלא מדגירה מקומית ובמים רדודים. כך למשל, כל תחתית עציץ עם מים בגובה סנטימטרים בודדים מהווה מוקד פוטנציאלי להתרבות היתוש. אנו מזכירים לתושבים להימנע מהיקוות מים במוקדים שונים, לדווח למוקד העירוני 106 וכל הפניות ייענו ויטופלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר