קניון ג'י. צילום עזרא לוי
קניון G. צילום עזרא לוי

מגדל משרדים ענק מתוכנן לקום מעל G. בהדרים מתנגדים: קודם יש לפתור את בעיות התחבורה

המגדל יתנשא לגובה 21 קומות. היום תדון ועדת התכנון המקומית בהתנגדות שהגיש יו"ר שכונת הדרים איציק מנהיימר: "בימי שישי לוקח חצי שעה לצאת מהשכונה". העירייה: "אנו מקדמים פיתוח תחבורתי"

פורסם בתאריך: 26.10.20 07:49

יו"ר ועד תושבי שכונת הדרים, איציק מנהיימר, הגיש התנגדות לתכנית לבנות בניין משרדים בן 21 קומות מעל שתי קומות מסחר בשטח קניון G בעיר, והגדלת החניה התת קרקעית משתי קומות לארבע. את ההתנגדות הגיש מנהיימר באופן עצמאי והיא תדון היום (שני) בוועדת המשנה לתכנון ובנייה. ההתנגדות מגיעה בעקבות בעיות תחבורתיות קשות באזור לטענתו של מנהיימר, שרק יתעצמו אם אכן התכנית תצא לפועל לפני שיושלמו פתרונות תחבורתיים באזור.

"חשוב לי להבהיר שאני לא נגד התכנית, תוספת משרדים היא מבורכת לכפר סבא ותתרום לכלכלה העירונית שגם כך בבעיה", אומר מנהיימר. "באופן אישי אני תמיד מעדיף בנייני משרדים על מפעלים מזהמים. אבל כמו שהתוספת היא ברכה לעיר, יש מאחוריה מחיר שהתושבים ישלמו, במיוחד תושבי צפון – מזרח כפר סבא. לא מדובר רק על שכונת הדרים, למרות שהיא המשפך התחבורתי לכל יתר השכונות".

מנהיימר טוען שהיציאה והכניסה לאזור עמוסה מאוד כבר כעת, כאשר תוספת של כך כך הרבה עובדים לאזור תחמיר את הבעיה עוד יותר. "בימי שישי, למשל, אנחנו מגיעים לפקקים של חצי שעה כדי לצאת מהשכונה. תוספת נוספת תכביד על המצב עוד יותר. אנחנו כבר רואים לאט לאט תוספת של עוד משרדים באזור אבל עדיין לא רואים פתרון לנושא התחבורתי. ככל שבונים עוד ועוד משרדים כך זמן ההמתנה בפקק של היציאות והכניסות לאזור מתארכים. אני מבקש בהתנגדות שלי שקודם כל יפתרו את בעיית התחבורה, ורק לאחר מכן שיצאו לדרך עם הפרויקט".

איציק מנהיימר

איציק מנהיימר

בהודעה של ועד תושבי שכונת הדרים נכתב: "אין ספק שהתוספת תכביד על היציאות משכונות צפון מזרח כפר סבא. אנו עלולים להפוך ל'שכונות כלואות', שכונות שאי אפשר לצאת מהן, טורים של מכוניות עומדות בתוך השכונות ומחוצה להן. היציאות והכניסות של שכונות המזרח נראות ממעוף הציפור כשיירה של נמלים שאוספים מזון לחורף. אנו דורשים שהעירייה תדאג לפתור את בעיות התחבורה מהיציאות של שכונות צפון מזרח כפר סבא על מנת שנסיר את ההתנגדות שלנו".

מעיריית כפר סבא נמסר: "כפר סבא נמצאת בהליכים של התפתחות רחבה של בנייה ותשתיות בכל העיר, תוך דגש על הנושא התחבורתי ואנו מקדמים פיתוח תחבורתי תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים האמונים על הנושא. ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית יועלו במסגרת דיון בוועדת המשנה לתכנון ובנייה, כנדרש. החלטת הוועדה המקומית תועבר למבקשים ולמתנגדים על פי דין".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושבת

    איך קניון של 2 קומות בלי חנייה בשיט
    מתכננים לעשות 21 קומות ומצפים לפחות בעיות חנייה
    רוצים בניין משרדים?!
    תקימו לעצמכם בניין משלכם

  2. יוני

    חבל על החנויות אף אחד לא יגיע לשם כי אין חניה כבר היום… שיהיה להם בהצלחה עם השכירות

  3. פנטושית

    קודם תשפרו את התחבורה והחניה באזור ואחר כך תבנו . אחרת אלו רק דיבורים …..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר