מימין: רפי סער, צביקה צרפתי. צילומים רמי זרינגר, ראובן קפונצקי
מימין: רפי סער, צביקה צרפתי. צילומים רמי זרינגר, ראובן קפונצקי

רפי סער לצביקה צרפתי: "נעדרת מ-22 ישיבות מועצה". צרפתי: "אני מחלים מניתוח"

על פי פקודת העיריות, חבר מועצה שנעדר מישיבות במשך שלושה חודשים יחדל מלהיות חבר מועצה, אלא אם כן נעדר בגלל מחלה או שירות בצה"ל. צרפתי: "עברתי ניתוח. ראש העירייה לא מתעניין בשלומי אז הוא לא ידע על זה"

פורסם בתאריך: 28.10.20 13:32

ראש עיריית כפר סבא רפי סער שיגר השבוע מכתב לחבר המועצה צביקה צרפתי, בנוגע להעדרותו התכופה מישיבות מועצת העיר. כך נודע לצומת השרון. במסגרת המכתב מציין סער כי מאז תחילת הקדנציה נעדר צרפתי מ-22 מתוך 38 ישיבות המועצה, כאשר ישיבת המועצה האחרונה בה השתתף הייתה לפני כחודשיים וחצי, ב-5 באוגוסט, ומאז נעדר משבע ישיבות ברציפות. צרפתי מצדו טוען כי עבר בחודש אוגוסט ניתוח בגבו, שמנע ממנו לקחת חלק בישיבות המועצה.

על פי פקודת העיריות, חבר מועצה אשר נעדר מישיבות המועצה במשך שלושה חודשים רצופים יחדל מלהיות חבר מועצה, אלא אם נעדר מסיבות של מחלה או שירות בצה"ל. בתום החודש השני להעדרו, אמור ראש העירייה לשלוח מכתב לחבר המועצה שנעדר, וכך אכן עשה סער. ישיבות המועצה האחרונות, בהן לא נכח צרפתי התקיימו ב-2 בספטמבר (שלוש ישיבות), 16 בספטמבר (שתי ישיבות) וב-14 באוקטובר.

בשיחה עם צומת השרון, צרפתי טוען כי כלל לא קיבל את המכתב, וכי העדרותו נבעה מהליך רפואי אותו עבר. "אני לא קיבלתי שום מכתב. אני מגיע לישיבות ומשתתף בהן וכשאני לא יכול אני לא מגיע אבל אני משתדל להגיע. עברתי ניתוח בעמוד השדרה בחודש אוגוסט ואני בתהליך החלמה. ראש העירייה לא מתעניין בשלומי אז הוא לא ידע על זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר