האוכל שהועבר למעון לנשים מוכות

שכונה נדירה: עם 30 אלף שקל שגייסו, סייעו התושבים גם לבית הקפה וגם למעון לנשים מוכות

בסכום הגדול שאספו תושבי השכונה הירוקה הם רכשו ארוחות מבית הקפה השכונתי שנקלע לקשיים והעבירו אותן לנשים מהמעון ולילדיהן. "הלוואי וכל המדינה הייתה נראית כמו השכונה הירוקה", אומרת אחת ממובילות היוזמה רונית אל-און

פורסם בתאריך: 29.10.20 08:39

ערבות הדדית ושכנות טובה הם מצרכים חשובים בכל שכונה, אך בשכונה הירוקה בכפר סבא בחרו לקחת את זה צעד אחד קדימה ומקיימים לאחרונה פרויקט מיוחד, שמסייע גם לבית הקפה השכונתי שנקלע לקשיים וגם למעון לנשים מוכות.

היוזמה החלה מתוך רצון לסייע לרועי בורוכוב, הבעלים של בית הקפה לנדוור בשכונה הירוקה, שסיפורו פורסם בערוץ 12 וכאן בצומת השרון. לצורך כך, ובמקביל לעזרה שקיבל בורוכוב מחבריו למילואים, פתחו בשכונה הירוקה חשבון פייבוקס, שבו תרמו תושבים רבים מהשכונה, וגם תושבים מחוץ לשכונה, כסף כדי לסייע לבורוכוב. בחשבון הצטברו כ-30 אלף שקלים, באמצעותם נרכשו מקפה לנדוור, בשתי הזדמנויות שונות עד כה, ארוחות מלאות לדיירות מעון לנשים מוכות שמפעילה עמותת לא לאלימות, ולילדיהן.

"בדרך הזאת דיירי השכונה עזרו גם לבית הקפה וגם לדיירות המעון וילידיהן", מספרת רונית אל-און, ממובילות היוזמה ומתנדבת במעון לנשים מוכות, "בשתי הזדמנויות שונות קיבלו כל דיירות המעון ארוחות מלאות עם עוגות, הפתעות ושתייה והייתה שמחה ענקית. הדברים האלה כל כך חשובים ומוכיחים כמה השכונה הזאת באמת נדירה ומיוחדת במינה. כבר תקופה ארוכה שאני אוספת דברים עבור המעון מהשכונה וכל דבר שהמעון זקוק לו – מעבד מזון, כריות, תרופות או כל דבר, אני פונה לקבוצה ומיד מגיעים המתנדבים. יש בשכונה הזאת עזרה הדדית מדהימה ולא רק בפרויקט הזה".

לפני מספר חודשים קיימו בשכונה התרמה למען ציוד לחזרה לבית הספר לילדי המעון, כאשר יש לזכור כי מעונות מסוג זה מתקיימים בעיקר מתרומות. "הלוואי וכל המדינה הייתה נראית כמו השכונה הירוקה בכפר סבא", מסכמת אל-און.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסף

    יוזמה יפה, אבל למה 30,000 ש"ח לבית קפה ספציפי? הייתי שמח לראות שמחלקים את הסכום בין כמה עסקים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר