שביל אופניים ברחוב טשרניחובסקי
צילום אילוסטרציה

העירייה ותושבי תקומה הגיעו לסיכום שיאפשר את סלילת שביל האופניים בוויצמן

לפי הסיכום סלילת שביל האופניים והקמת המדרכה והתאורה, במסגרת פרויקט מהיר לעיר, יתבצעו במרחק גדול יחסית מבתי התושבים. התוכנית המקורית תבוצע עם פינוי הדיריים במסגרת פרויקט הפינוי בינוי המתוכנן בשכונה

פורסם בתאריך: 8.11.20 07:24

עיריית כפר סבא ותושבי שכונת תקומה הגיעו לסיכום שיאפשר את סלילת שביל האופניים ברחוב ויצמן, במסגרת פרויקט "מהיר לעיר", במקטע שמול השכונה. לפי הסיכום יוקם קיר תומך במרחק של שלושה מטרים מהקיר הקיים, באופן שיאפשר את סלילת שביל האופניים והקמת המדרכה והתאורה ברחוב ויצמן במרחק גדול יחסית מבתי התושבים. עוד לפי הסיכום, יבוצע גם ניקוז לאורך הבניינים בעקבות בקשת התושבים, כמו גם תוכנית גינון ושדרוג שביל ההליכה הסמוך לבניינים.

תושבי השכונה, נזכיר, יצאו בשבוע שעבר למאבק לאחר שנציגים של חברת נתיבי איילון, המבצעת את פרויקט סלילת נתיב התחבורה הציבורית לאורך רחוב ויצמן, הגיעו לשכונה והסבירו לתושבים שבארבעת החודשים הקרובים היא מתכננת לבצע עבודות במקום, בהן הקמת קיר בצמוד לבתיהם, הרחבת המדרכות בויצמן וסלילת שביל אופניים ברחוב. התושבים, שהתנגדו לתוכנית, פנו לעירייה ולאחר שראש העירייה רפי סער ביקר במקום, הוא הודיע על הקפאת התוכנית עד למועד שבו יפונו התושבים מבתיהם במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי המתוכנן בשכונה.

כעת, כאמור, סוכם המתווה החדש שיאפשר את סלילת שביל האופניים בויצמן. לאחר פינוי הבניינים במסגרת הפינוי בינוי בעוד כמה שנים, תבוצע התכנית במתכונתה המקורית, עם שימוש נרחב יותר בשטחים שסמוכים כעת לבתי התושבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סביוני הכפר

    ברכות לתושבי תקומה ועכשיו נא להתפנות לטפל במחדלי הבטיחות הקשים שיצר שביל האופניים ברחוב משה סנה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר