אוטובוסים של מטרופולין. צילום רגב כלף
אוטובוסים של מטרופולין. צילום רגב כלף

קווי מטרופולין בכפר סבא חוזרים לפעילות מלאה

החל ממחר יוסרו ההגבלות על פעילות התחבורה הציבורית בשעות הערב והלילה וקווי השירות יחזרו לפעול על פי לוחות הזמנים המקוריים, בכל ימות השבוע, לרבות בסופי השבוע

פורסם בתאריך: 3.11.20 13:17

החל ממחר, יום רביעי, מחזירה חברת התחבורה הציבורית מטרופולין את קווי השירות למתכונת פעילות מלאה. זאת בעקבות הנחיות חדשות של משרד התחבורה המסירות את ההגבלות על פעילות התחבורה הציבורית בשעות הערב והלילה. קווי השירות יחזרו לפעול על פי לוחות הזמנים המקוריים, בכל ימות השבוע, לרבות בסופי השבוע. נבהיר שמדובר בקווים הפעילים בימים אלה, ופעילותם הוגבלה עד כה בשעות הלילה. בנוסף, גם שירות "כפר סבוס" (קו 729) של עיריית כפר סבא בשבת לחוף הים בהרצליה חוזר לפעילות.

עם זאת כמה קווי שירות שאינם פעילים בשלב זה טרם חזרו לפעילות, בין השאר קווי השירות לתלמידים, קווי הלילה וקווי ההזנה אל ומתחנות הרכבת – 54,64,65,68.

מחברת מטרופולין נמסר: "אנו מברכים על ההחלטה להחזיר את קווי השירות למתכונתם המקורית, ובכך לאפשר לנוסעים בתחבורה הציבורית להתנייד באופן יעיל ונוח גם בשעות הערב והלילה".

נזכיר כי במהלך הנסיעה באוטובוסים יש חובה לעטות מסכות. חל איסור לאכול במהלך הנסיעה (אלא אם האכילה נדרשת על מנת לשמור על בריאות הנוסע). הנסיעה באוטובוסים תתקיים כאשר חלונות האוטובוסים פתוחים ככל שניתן ואין לסגור את החלונות במהלך הנסיעה. כמו כן לא תתאפשר ישיבה בשורה שמאחורי הנהג, פרט לאוטובוסים בהם הותקנו מחיצות. מספר הנוסעים המותר באוטובוס עירוני 32 נוסעים ובאוטובוס בינעירוני 30. הנסיעה באוטובוסים בינעירוניים מותרת בישיבה בלבד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר