אמיר סילבר

חבר מועצת עיריית כפר סבא אמיר סילבר פרש מהתפקיד

סילבר הסביר שהוא ובת זוגו הם עובדי מערכת הבריאות וכי הוא בוחר בתקופה זו להתמקד במשפחתו ועבודתו. כשהודיע על פרישתו בישיבת המועצה אתמול העביר ביקורת על העירייה. תחליף אותו יעל סער

פורסם בתאריך: 5.11.20 07:21

חבר מועצת עיריית כפר סבא מסיעת "כפר סבא מתקדמת", אמיר סילבר, פורש מתפקידו במועצת העיר. בהודעה שמסר סילבר הסביר כי הוא ובת זוגו עובדים במערכת הבריאות וכי הוא בוחר בתקופה זו להתמקד במשפחתו ובעבודתו. במקומו של סילבר תכנס למועצה יעל סער, שמאית מקרקעין שעובדת כסמנכ"לית אנגלו סכסון בתל אביב. עם כניסתה תעמוד מועצת העיר על שמונה חברות מועצה מתוך 21.

"תקופת הקורונה הביאה עימה התמודדויות שונות איתן אני ומשפחתי נאלצים להתמודד", אמר סילבר בישיבת מועצת העיר שנערכה אמש (רביעי). "כעובדי מערכת הבריאות אנו נדרשים בהתאמות מיוחדות וגמישות רבה בכדי לתת מענה מתאים לילדנו הצעירים ולדאוג לחוסנם הנפשי והחברתי. לצערי אינני מרגיש שאני יכול למלא את חובתי, כפי שהתרגלתי מאז 2013 בפעילותי הציבורית המקומית והארצית, ולתת 110 אחוז ממרצי וזמני למען המטרות החברתיות בהן אני מאמין ורוצה לקדם".

בהמשך דבריו במועצת העיר העביר סילבר ביקורת חריפה על העירייה ועל העומד בראשה, רפי סער, בנוגע לתחום החינוך: "לצערי שום חזון לא הוצג בשנתיים האחרונות, שום תכנון, שום שיפור בגני הילדים, שום פדגוגיה ושום חשיבה מחוץ לקופסה שלא קודם כאן כבר שנים רבות. רפי, לאחר הבחירות קיוויתי כי משהו מכל התכנונים והמטרות שהבטחת יתממשו כי לפני הכל – ילדי וכל משפחתי גרים כאן בעיר והצלחתך היא גם הצלחתי והצלחתם ללא כוכבית וללא קריצות כי אלו החיים עצמם. עכשיו אחרי שנתיים אני יכול להגיד שאני מאוכזב".

"ההתחלה היתה מבטיחה", הוסיף סילבר, "ציפיתי לשיתוף, לשינוי מדיניות בכל הנוגע לגיל הרך ולחינוך בכלל, ציפיתי שיהיו דברים שהם מעל הפוליטיקה הקטנה, שהחינוך יצעד עשר שנים קדימה ונחזור להיות מקום ראשון בחינוך וכל מי שיאמר כפר סבא מיד יקבל בתגובה – 'איזו מערכת חינוך מדהימה יש לכם, תענוג' כפי שהיה לפני שנים. אבל לא מצאתי שום חדש תחת השמש השוקעת. מצוקת ההורים והצוותים נשארה כשהיתה וגם החילופים האין סופיים באגף החינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר