ענבר רייך בטקס קבלת אות ההצטיינות. צילום: דובר צה"ל

הכפר סבאי שהקים את מדור הלוחמה בגדוד 101 קיבל אות הצטיינות ממפקד האוגדה

"מבחינתי הזכיה היא קבלת הערכה מלמעלה אחרי דרך ארוכה של הקמת מדור הלוחמה וליווי שלו לאורך הדרך", אמר רס"ל ענבר רייך

פורסם בתאריך: 10.11.20 08:07

רס"ל ענבר רייך, בן 23 מכפר סבא, קיבל ביום רביעי שעבר תעודת הצטיינות ממפקד עוצבת האש (אוגדת מילואים של חטיבות צנחנים וקומנדו בצה"ל), תא"ל עופר וינטר. רייך משמש כראש מדור הלוחמה של גדוד 101 בחטיבת הצנחנים. הטקס נערך תחת מגבלות הקורונה ובהתאם להנחיות הקורונה בצה"ל ולכן התקיים ללא משפחות המצטיינים, שצפו בטקס בלייב.

רייך התגייס במרץ 2017 והתחיל את דרכו כחייל בגדוד 101. לאחר כשנה יצא לקורס מ"כים, שימש כמפקד כיתה באימון המתקדם של מחזור מרץ 2018 ולאחר מכן שימש כסמל במחלקות האיתור וההשמדה של הגדוד. ענבר הקים את מדור הלוחמה בגדוד 101 ולאחר מכן התקדם לתפקיד ראש המדור. המדריכים במדור עובדים 24 שעות שעות במשך שבעה ימים בשבוע, בין אם זה בגדוד ובין אם זה בהכשרות בבסיס האימונים החטיבתי (בא"ח).

"מבחינתי הזכיה היא קבלת הערכה מלמעלה אחרי דרך ארוכה של הקמת מדור הלוחמה וליווי שלו לאורך הדרך", אמר רייך, "לפני כשנה וחצי, כשהייתי סמל במחלקת איתור והשמדה, הגעתי למסקנה באחד האימונים שצריך שיהיה גורם אחראי מקצועית בגדוד בתחום הלוחמה כמו ביחידות השונות ובגדודי הסיור. לאחר שנה במדור מרגישים תחושה של תרומה, של שינוי אמיתי והטבעת חותם בצבא. אנחנו מקבלים הרבה הערכה מהמפקדים בגדוד ובבא"ח ובמיוחד מקבלים הרבה תמיכה והערכה מהמג"ד ומהמח"ט. אני בטוח שיש למדור חלק גדול בהכנת הגדוד למלחמה, כל גדוד צריך גוף מקצועי שמקושר לגורמים מקצועיים בכירים בצה"ל ויודע לתת כמה שיותר ידע מקצועי לטובת הלוחמים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר