טירה. צילום אמיר לוי

סער מקדם את העברת הדיפו מהשכונה הירוקה לטירה

בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת שהתקיים אתמול אמר ראש עיריית טירה כי הוא מעוניין שהדיפו יוקם באזור התעשייה של העיר. סער קרא ליו"ר הוועדה, ח"כ מרגי, לקיים בדחיפות דיון בהצעה

פורסם בתאריך: 19.11.20 16:18

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, פנה היום (חמישי) ליו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, ח"כ יעקב מרגי, בדרישה לקיים דיון נוסף בנושא מיקום הדיפו, מוסך רכבות המטרו, המתוכנן לקום מצפון לשכונה הירוקה בעיר. זאת לאחר שראש עיריית טירה, מעמון עבד אל-חי, אמר בישיבת הוועדה אתמול כי טירה מעוניינת בהקמת הדיפו באזור התעשייה של העיר.

"הגיע הזמן לכלול את טירה באזור השרון", אמר עבד אל-חי בישיבה, "כך תהיה לנו תחנה באזור התעשייה שלנו שתשרת 150 אלף תושבים. חלופה זו מקובלת על ידי כל ראשי הרשויות באזור: טירה, כפר סבא, המועצה האזורית דרום השרון, כוכב יאיר, טייבה וקלנסואה. אני דורש להפסיק את ההתעלמות מהצרכים שלנו". ח"כ מרגי קרא בסיום הדיון לות"ל ולחברת נת"ע לשקול בחיוב את ההצעה.

סער כתב היום לח"כ מרגי: "אני פונה אלייך בבקשה לקיים דיון דחוף בנושא מציאת חלופה למיקום הדיפו, אשר עתיד לקום בסמוך לשכונות הירוקות בכפר סבא. הקמת הדיפו, מוסך הרכבות, בשטח אימתני של 400 דונם, הונחתה עלינו, תוך פגיעה באיכות חייהם של תושבי כפר סבא המתגוררים בסמוך".

הוא הוסיף: "אנו תומכים בקריאתך לות"ל, לחברת נת"ע ולמשרד התחבורה, לשקול בחיוב את בקשת ראש עיריית טירה. אציין, כי החלופה שהצענו מקובלת על כל ראשי הרשויות באזור, והיא גם צופה פני עתיד, כפי שראש עיריית טירה ביקש בישיבת הוועדה. גם בפגישותיי במשרד התחבורה ובמשרד הפנים, הובעה הבנה לדירשתנו זו. אי לכך, אבקשך, בהמשך לשיחתנו, לקבוע מועד קרוב ככל האפשר לדיון מעמיק בחלופה זו בוועדת הכלכלה, בשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים, בטרם יהיה מאוחר מדי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סמי

    רמי ועמי שזה יהיה ליד הבית שלכם… תודה רבה נמצא תעסוקה אחרת ולגבי הארנונה עדיף לחפש חברות הי טק לא מזהמות… כנראה שיש לכם אינטרס גדול בפרויקט הזה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר