כבאי תחנת השרון ב"מסיבת הקסדות" של עומר. צילום אנה לוי

כבאי תחנת השרון לא החמיצו את "מסיבת הקסדות" של עומר בן השבע, שסובל מאפילפסיה

עומר שטייגמן מכפר סבא נאלץ לחבוש קסדה כל הזמן בגלל תסמונת נדירה ממנה הוא סובל. למסיבה שארגנה לו אמו הגיעו גם הכבאים. "הוא היה בהיי מטורף", היא מספרת

פורסם בתאריך: 29.11.20 07:42

לוחמי האש מתחנת הכבאות השרון עסוקים רוב הזמן בכיבוי שריפות, או כמו ביום חמישי האחרון – בחילוץ תושבים שנתקעו בהצפות. אבל בכל זאת הם מצאו זמן כדי לשמח את תושב כפר סבא עומר שטייגמן, בן שבע וחצי, שסובל מסתמונת נדירה של אפילפסיה לא מאוזנת. הכבאים הגיעו, בהזמנת אמו של עומר לירון, ל"מסיבת קסדות" מיוחדת שארגנה לו.

בגלל התסמונת שממנה סובל עומר, שבאה לידי ביטוי בנפילות קשות ופתאומיות שאף גרמו לו באחד המקרים לשבר בלסת ולפציעות קשות בסנטר ובשפה, הוא נדרש לחבוש קסדה על בסיס קבוע, שמגנה עליו מהנפילות. אמו של עומר, לירון, מאמנת אישית ועסקית שפיתחה שיטה המלמדת נשים ואמהות לדאוג לעצמן, החליטה לנסות ולשמח את בנה שעובר לא מעט קשיים, וחשבה על רעיון של "מסיבת קסדה", בדומה ל"מסיבת משקפיים" שהורים עורכים לילדיהם. לירון פרסמה פוסט בפייסבוק, והתגובות היו רבות ומרגשות. "החלטתי לנסות לנרמל עבורו את הדבר המטורף הזה", מספרת לירון לצומת השרון, "בגלל הגבלות הקורונה האירוע היה יחסית מצומצם למשפחה וחברים, אבל כולם הגיעו עם קסדות".

עומר ואחד הכבאים. צילום אנה לוי

כאמור, מי ששידרגו עבור עומר את החוויה היו לוחמי האש מתחנת השרון, שאיתם נוצר הקשר בעקבות הפוסט שפרסמה לירון. "עומר מאוד אוהב כבאיות וחיפשנו בעלי תפקידים עם קסדה על הראש, כדי שעומר לא יראה חריג בנוף", מספרת לירון, "הם באו עם הסירנות וכרזו 'איפה עומר?'. הוא היה בהיי מטורף מזה. עשינו לו גם עוגה עם כל מיני גיבורי על עם קסדות, וקיבלו כל מיני סרטונים מאנשים שאנחנו בכלל לא מכירים, שהצטלמו עם קסדות על הראש ובירכו את עומר".

מתחנת הכבאות השרון מסרו: "משפחתו המדהימה של עומר ערכה לו מסיבת קסדות והזמינה את לוחמי האש בכדי לשמח אותו. כמובן שלוחמי האש מיד הגיעו עם קול הסירנה, פרקו מהכבאית והחלו בסיור מרתק לעומר ולמשפחתו. עומר הוכשר להיות לוחם אש מן המניין וכאשר תפרוץ שריפה זכרו לחייג 102 ולוחמי האש יחד עם עומר יגיעו אליכם. לוחמי האש מתחנת השרון שמחו מאוד שהוזמנו לשמח את עומר המקסים. מעבר לפעילות מבצעית שוטפת ואימונים, אנחנו עוסקים רבות עם הקהילה וזה זכות גדולה בשבילנו".

עומר וכבאי מתחנת השרון. צילום אנה לוי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר