אירוע הגאווה בכפר סבא
מצעד הגאווה בכפר סבא לפני כשנתיים. צילום רועי הדרי

"זו הגשמת חלום": בית לקהילה הגאה, הראשון בשרון, יוקם בכפר סבא

בבית, שיפעל במבנה עירוני ברחוב נחשון, יתקיימו פעילויות של ארגון הנוער הגאה איגי, להט"ב זה"ב, פורום העסקים של הקהילה ופעילויות של פורום "גאווה בכפר סבא". פעילות ראשונה במקום מתוכננת כבר בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 30.11.20 17:16

עיריית כפר סבא הודיעה על הקמת בית לקהילה הגאה בעיר ותהיה העיר הראשונה בשרון שבה מוקם בית כזה. לפי הודעה שפרסמה היום העירייה, יוקם הבית במבנה עירוני ברחוב נחשון בעיר. "במרכז יופעלו שני חללים לפעילות קבוצתית, שיאפשרו פעילות של שתי קבוצות במקביל, מטבחון ופינת משרד", נמסר בהודעת העירייה, "במקום מתוכנן שיפוץ נרחב, הכולל חיפוי קירות ותקרה, התקנת מזגנים חדשים, וכמו כן הצטיידות וריהוט. פעילות ראשונה של הקהילה מתוכננת כבר בשבוע הבא, ולאחריה יתחילו עבודות השיפוץ והשדרוג".

בנוסף מסרה העירייה, "סוכם על שיתוף פעולה ייחודי עם עמותת 'עזרה' שפעלה עד כה במבנה. בין השאר יפעלו במקום קבוצות של ארגון הנוער הגאה "איגי" – קבוצת נוער וקבוצות ההמשך, להט"ב זה"ב, פורום העסקים של הקהילה ופעילויות קהילתיות קבועות של פורום "גאווה בכפר סבא" ומחלקת קהילות מגוונות".

להקמת הבית דחפו סגן ראש העירייה עילאי הרסגור-הנדין ומחזיקת תיק הקהילה פליאה קטנר ממרצ, בשיתוף פורום "גאווה בכפר סבא" ואגף קהילה וחברה בעירייה. "כפר סבא היא הראשונה בשרון, ועכשיו גם בהקמת בית גאה ובקידום החינוך לסובלנות ולחיים משותפים של תושבי כפר סבא, מכל האמונות והזהויות", אמר הרסגור-הנדין, "זוהי הגשמה של חלום עבור תושבים רבים כאן בעיר, שסוף סוף יהיה מקום שיעצים אותם ובו יוכלו להשתתף בפעילויות יחד עם חברות וחברי הקהילה".

קטנר אמרה שהקמת הבית "מציבה את כפר סבא בשורה אחת עם הערים הגדולות בארץ, ותאפשר לקהילה הגאה לקיים פעילויות שיקדמו את החברה הכפר-סבאית כולה".

יו"ר פורום גאווה בכפר סבא לי-ים גבאי: "אנו בפורום הגאווה העירוני שמחים שלאחר שיח ארוך מול העירייה, הצלחנו להביא להקמת מרכז גאה בעיר, המרכז הגאה החמישי בארץ. מדובר בצעד שייכנס להיסטוריה של הקהילה הגאה בישראל. אנו יותר מנרגשים להוביל צעד משמעותי זה ונמשיך לקדם את נושא הקבלה והסובלנות בכפר סבא, בשיתוף פעולה עם העירייה, כמו שנעשה עד כה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלי

    כל הכבוד, כן ירבו עיריות שיעשו למען כל התושבים, בכלל יש בכפר סבא הקשבה לתושבים שזה מדהים.

  2. ויטלי

    מה האנושות הייתה עושה ללא להטבניקים מכל המינים? כמה הייתה מפסידה. יש להם כל כל הרבה צבעים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר