הצפות באשכול הגנים בירוקה צילום: אורית דומינסקי

שוב גשמים, שוב הצפות באשכול הגנים בשכונה הירוקה: "מחכים שילד יפצע?"

ההורים באשכול הגנים, הכולל את הגנים מרווה, נענע, כרכום ודפנה, טוענים כי זו השנה השלישית ברציפות שיש הצפות בגן. העירייה: "צוותי העירייה טיפלו הבוקר בהיקוות המים ברחבת הגנים. פתרון הבעיה דורש שינוי תשתיות ונמצא בתוכנית העבודה"

פורסם בתאריך: 16.12.20 13:32

כמויות גדולות של גשם יורדות היום באיזור המרכז ובכפר סבא בפרט, כאשר הורים באשכול גני הילדים בשכונה הירוקה בעיר מתלוננים כי במקום ישנן הצפות חוזרות ונשנות שלא מטופלות כראוי. מדובר בגנים מרווה, נענע, כרכום ודפנה וההורים טוענים כי כבר בגשמים בחודש שעבר סבלו מהצפות ומקשיי גישה.

"פתחנו כבר כל קריאה אפשרית בנושא", אמרה אמא לילד באחד הגנים במתחם, "בשנה שעברה הוסיפו קירוי לעיגולים הפתוחים שהיו בתקרה אבל המים זורמים ממקומות אחרים. העירייה ניסתה לפתור את הבעיה אבל לא הצליחה ולא נראה שעושים מאמץ לפתור את הבעיה שנוצרה מהמרזבים". אמא נוספת אמרה: "כל המתחם מוצף, המים נכנסים לתוך הגנים. בגן דפנה אנחנו נפרדים מהילדים בדלת ויורדים שם מים מהגג כמו מפל, חזרתי הביתה ספוגה במים".

הורה נוסף טוען כי מדובר בשנה השלישית שהבעיה הזו חוזרת: "זו השנה השלישית שלי במתחם הזה. ניסו בעבר לתקן וזה רק נהיה גרוע יותר. עוד כשהקטנה שלי הייתה בעגלה זה היה בלתי אפשרי להגיע למרווה בגלל השלולית ענק".

לפניות שביצעו ההורים למוקד העירוני הם נענו: "זה בטיפול המחלקה. הם צריכים לטפל בשיפועים ובניקוזים במתחם. לצערי איני יודעת לומר לך מתי זה יבוצע בדיוק, העברתי את זה לכל הגורמים הבכירים. דיברתי בנושא עם קב"ט העירייה, אני שולחת סייר כדי לבחון איך אפשר לעשות מעבר בטיחותי היום".

אחת האמהות שפנתה למוקד וקיבלה את התשובה הזו, אמרה: "זו התשובה שאנחנו מקבלים כבר שנים. אנחנו רוצים ביצוע. מתי זה יקרה? אחרי שילד יפול, יחליק או יפצע כי ניסה לדלג מעל השלולית בדרך לא דרך? יש לדאוג למעבר בטיחותי לילדי הגן באופן מיידי".

מהעירייה נמסר בתגובה: "צוותי העירייה טיפלו הבוקר בהיקוות המים ברחבת הגנים. פתרון הבעיה דורש שינוי תשתיות ונמצא בתוכנית העבודה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר