גן השעשועים מאחורי מרכז גלר צילום רחלי סקפה

גן המשחקים ליד מרכז גלר: התושבים מרוצים משדרוג המתקנים אבל מבקשים תאורה

תושבים בגבעת אשכול מפרגנים לשדרוג המתקנים שביצעה העירייה, אבל מתלוננים על מחסור בתאורה. "בשעות רבות לא ניתן לשהות בגינה כי היא חשוכה, חבל כי היא מבוזבזת", הם אומרים. העירייה: "נבדוק את התאורה"

פורסם בתאריך: 10.1.21 08:17

תושבים משכונת גבעת אשכול והסביבה מתלוננים על מחסור בתאורה בגן המשחקים שמאחורי מרכז גלר. התושבים אומרים שעיריית כפר סבא שיפצה את הגן והשקיעה במתקנים חדשים, אך לא דאגה לתאורה ומאחר ומחשיך מוקדם לא ניתן לשהות בגינההחל מאחר הצהרים. "העירייה התקינה מתקנים נהדרים, מתקנים מעץ מאוד מאסיבים ומאתגרים, נדנדה ייחודית לילדים עם צרכים מיוחדים, אך לצערי המקום חשוך ולא ניתן לשהות בו בשעות אחר הצהריים והערב", מסבירה רחלי סקפה, תושבת שכונת גבעת אשכול. "לא מעט ילדים מגיעים לגינה, אבל מאחר ומחשיך מוקדם, בשעות אחר הצהריים היא פחות רלוונטית, אני למשל לא הייתי רוצה שהילד שלי ישהה בגינה או יעבור בה בשעות האלה". מיכל, תושבת נוספת, מציינת: "צריך להבין שברגע שהגינה חשוכה, היא מושכת אליה כל מיני טיפוסים ובני נוער שעושים רעש וזה יוצר פחד. מה גם שזה מסוכן, מישהו יכול לעלות על אחד המתקנים ובקלות להיפצע". סקפה מוסיפה, שמצד שני, בגן השעשועים העליון באותו אזור ממש, החליפה העירייה את החול בדשא סיננטי והוסיפה תאורה והתקווה, שגם פה יוסיפו.
מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא פועלת לשדרוג הגנים הציבוריים ברחבי העיר כולה, והשקיעה מאמצים ומשאבים רבים לשדרוג גן השעשועים לטובת ילדות וילדי השכונה. התאורה במקום תיבדק בהתאם לבקשות התושבים. אנו מזמינים את תושבות ותושבי העיר לפנות למוקד העירוני 106 בכל שאלה ונושא, לקבלת מענה מהיר, יעיל ומיטבי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תודה

    הכול בטיפול. פשוט תחכות שיחליפו פנסים בשכונה הירוקה אז יהיה לך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר