גן אלכסנדרני בהדרים צילום באדיבות התושבים
גן אלכסנדרני בהדרים צילום באדיבות התושבים

תושבים מתלוננים: "המתקנים ישנים, הגינה מוזנחת, החול לא נקי"

התלונות הן על מצבו של גן אלכסנדרוני, גן משחקים בהדרים. העירייה מבטיחה: "הביצוע מתוכנן במסגרת תוכניות העבודה לשנה הקרובה כפי שהובטח"

פורסם בתאריך: 12.1.21 12:48

תושבים משכונת הדרים הוותיקה, מתלוננים על כך שגינת המשחקים המשחקים – גן אלכסנדרוני בשכונה מאוד מוזנח וישן. לטענת התושבים כבר למעלה משלוש שנים הם מבקשים לשדרג את הגן. לטענתם כבר לפני ארבעה חודשים העלה דורי זקר, תושב השכונה, פוסט בפייסבוק בנוגע למצב הגן, ובעקבותיו פנה אליו באופן אישי ראש העירייה רפי סער שאף הגיע לסיור בשטח עם אנשי המקצוע. הביקור הזה של סער עורר תקוות בקרב התושבים אך לדבריהם דבר לא נעשה מאז.

גינת המשחקים נמצאת בפינת הרחובות חטיבת אלכסנדרוני וחטיבת הנח"ל. זקר אומר שזה לא הגן היחיד בשכונה שזקוק בדחיפות לשיפוץ, ומציין שבשכונה יש כשש – שבע גינות משחקים במצב לא טוב. "יש לא מעט גינות שעשועים מוזנחות, אחת מהם היא הגינה באלכסנדרוני", הוא אומר, "במשך שנים רבות התושבים מבקשים מהעירייה לעשות שינוי ולשדרג את הגינה ולצערי דבר לא קורה. מדובר בגן שעשועים עם מתקנים ישנים ומוזנחים, חול לא נקי וצואה של כלבים וחתולים. בסיור שהיה עם ראש העיר ואנשי המקצוע, הובטח לנו לשדרג את הגינה, שזה אומר להחליף את החול במשטח סינטטי, להחליף את המתקנים למתקנים חדשים יותר ונדנדות שכרגע אין בגינה וכן להוסיף תאורה. בנוסף, ראש העיר הבטיח מיוזמתו להציב תאורה סולארית בגינה הקהילתית הסמוכה וכן מתקני כושר חיצוניים, אבל כרגע, לצערי, דבר לא נעשה בטענה שאין תקציב. חייבים לציין שבשכונה לידנו, שדרגו לאחרונה את גינת גלר ולא מובן מדוע גינה אחת כן ואחת לא". תלונות דומות אפשר לשמוע גם מתושבים מרחוב המפלס, שמעלים טענות רבות לגבי גן המשחקים ברחוב.
איציק מנהיימר, יו"ר ועד שכונת הדרים, אמר: "ועד שכונת הדרים עומד בקשר מול ראש העיר והעירייה כדי לקדם את שדרוג גינות השעשועים. אנו מאמינים כי ראש העיר יטפל בנושא וימצא פתרון אשר ישביע את רצון תושבי השכונה".

איציק מנהיימר יו"ר ועד שכונת הדרים

איציק מנהיימר יו"ר ועד שכונת הדרים

מעיריית כפר סבא נמסר: "בשנתיים האחרונות שידרגה עיריית כפר סבא גני שעשועים ברחבי העיר בהשקעה של מיליוני שקלים. גינת הבנים ביוספטל, גינת מור בהדרים, מתחם לוקי, גן הזיכרון, גן גלר, גן המגנים, גן שמחה, גן הגדנ"ע, גן אברהם ואחרים, קיבלו חיים חדשים, לאחר עשרות שנים של הזנחה. במסגרת העבודות, הותקנו מתקני משחקים, הונחו משטחי גומי בטיחותיים חדשים, שודרגה התאורה ועוד. בימים אלה מתוכננים שדרוג גני שעשועים והקמת מתחמי כושר ברחבי העיר, ביניהם גינת שעשועים חדשה בשכונת הדרים. בעלי המקצוע הרלוונטיים, ובהם מהנדסת העירייה, ביקרו במקום, התקציב לשנת 2021 אושר לאחרונה והביצוע מתוכנן במסגרת תוכניות העבודה לשנה הקרובה כפי שהובטח, בתיאום עם ועד השכונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר